سرویس: اخبار شهرستان 15:14 - شنبه 23 اردیبهشت 1396

مسئول اردوی جهادی انصار ولایت شهر هرند:

هدف ما از اردوی جهادی تبلیغی، نمایش نشاط و روحیه فعال طلبگی است

همزوی گفت: اردوی جهادی حوزه علیمه شهر هرند بر اساس برنامه های فرهنگی و مذهبی شکل گرفته و با هدف نشان دادن نشاط و روحیه طلبگی برگزار می شود.

مسئول اردوی جهادی حوزه علمیه امام هادی(ع) شهر هرند در حاشیه برگزار اردوی دو روزه طلبه های جوان هرندی به نام انصار ولایت، در گفتگو با اصفهان شرق، گفت: این برنامه از زمان افتتاح حوزه علیمه در شهر هرند شروع به کار کرده و هدف خود را برگزاری برنامه های مذهبی و تربیتی در روستاهای شرق اصفهان و مناطق شمالی کشور قرار داده است.

علیرضا همزوی اظهار کرد: اردوی حوزه علیمه بیشتر بر روی دو محور جهادی و تبلیغی با محوریت دین، فرهنگ و مذهب قرار دارد و منوط به دو روز در ایام نیمه شعبان خواهد بود.

وی افزود: قصد مان از برگزاری این مراسم های، نماییش شور و نشاط طلبه ها است زیرا در ایام نیمه شعبان با برگزاری جلسات هدفمند و مفید می توانند بزرگترین تبلیغ برای بودن در مسیر امام زمان(عج) را در بین مردم انجام داد.

طلبه بسیجی خاطرنشان کرد: حدود هشت تا نه نفر از طلبه های حوزه علمیه امام هادی(ع) هر ساله با حضور موثر خود به نوعی در برگزاری کار فرهنگی، کمک به برنامه های فرهنگی روستا، فعال هستند تا به اهداف مد نظر خود در مناطق دست یابند.

وی بیان کرد: هدف ما خودسازی و همچنین اجرای برنامه هایی است که بتوان بچه ها را به سمت محتوای مفید و مذهبی برد تا بتوان در مقابله با جنگ نرم بیگانگان پیروز بود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.