سرویس: اخبار شهرستان 14:37 - جمعه 22 اردیبهشت 1396

امام جمعه شهر ورزنه:

امضای سند 2030 توسط دولت، رواج همجنس بازی در بین دانش آموز پاک و معصوم ایران است

حجت الاسلام شامحمدی گفت: دولت ایران سندی را به نام سند 2030 امضاء کردند که می خواهد با اجرای این سند فرزندان ما را در آموزش و پرورش از اسلام و قران وخدا جدا کنند او را همجنس باز تربیت کند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل شامحمدی امام جمعه ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع  ضمن دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه به نیمه شعبان  اشاره واظهارداشت: امام زمان(عج) کسی است که در بین ما زندگی می کند وحضور دارد و آنچه برای یک انسان در این عالم اتفاق می افتد برای او هم اتفاق می افتد وایشان بر زندگی ما خصوصا شیعیان اشراف کامل دارد.

وی خاطرنشان کردند:بدانیم که امام زمان (عج) از مستمندان وبی نوایان دستگیری می کند واز فقر وگرفتاری مسلمین خصوصا شیعیان ناراحت می شود ومی فرماید که ما شیعیان خود را فراموش ، ورها نخواهیم کردو همیشه یار ومددکار آنها می باشیم.

امام جمعه ورزنه به  اهمیت وجود نازنین امام زمان(عج) اشاره و افزود: امروز موجودات اگر روزی می خورند و اگر زمین روی پای خود ایستاده واگر زمین اهل خود را بخاطر نیرنگ ها وگناهان در خود فرو نمی برد وبر این بندگان باران ورحمت خود را می فرستد و آسمان سقوط نمی کند به بر کت وجود ناز نین این امام همام می باشد.

خطیب جمعه ورزنه تصریح نمود: مملکت ما مملکت امام زمان است  وما افتخار شیعه وپیرو او بودن را داریم و باید برای رفع گر فتاری های جامعه اسلامی خصوصا ایران اسلامی متوسل به وجود امام زمان (عج) بشویم .

حجت الاسلام شا محمدی امام جمعه ورزنه درخطبه دوم ضمن تبریک میلاد امام زمان (عج)  اظهار داشت: باید ازسربازان گمنام امام زمان(عج) که با تلاش شبانه روزی امنیت کشور وجامعه را برقرار می کنند قدردانی کنیم واز این عزیزان می خواهیم با توجه به انتخابات در پیش رو مراقبت کنند که عده ای فرصت طلب ومعاند نخواهند که امنیت را در این فضای انتخاباتی آشفته کنند وبه نفع خود استفاده نمایند.

وی  به لایحه کاپیتولاسیون اشاره و افزودند: زمانی که این لایحه ننگین مصوب شد حضرت امام(ره) فریاد زدند: (إِنّا لِلّهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ راجِعُونَ. من تأثر قلبی خودم را نمی توانم انکار کنم. قلب من در فشار است. ایران دیگر عید ندارد. عید ایران را عزا کردند ما را فروختند، استقلال ایران را فروختند. عزت ما پای کوب شد. عظمت ایران از بین رفت. عظمت ارتش ایران را پای کوب کردند. قانونی به مجلس بردند… مستشاران نظامی (خارجی) را… با خانواده هایشان، با کارمندان اداری شان، با هر کس به آنها بستگی دارد، اینها از هر جنایتی که در ایران بکنند، مصون هستند. اگر یک خادم امریکایی یا اگر یک آشپز امریکایی، مرجع تقلید شما را وسط بازار ترور کند، پلیس ایران حق ندارد جلو او را بگیرد. دادگاه های ایران حق ندارند او را محاکمه کنند باید برود امریکا. آنجا ارباب ها، تکلیف را معیّن کنند. ما این قانون را که در مجلس واقع شد، قانون نمی دانیم. ما این مجلس را مجلس نمی دانیم، ما این دولت را دولت نمی دانیم، اینها خاینند به مملکت ایران، خاینند( بخاطر اینکه اسلام در خطر بود کلمه استرجا را بکار بردند وامروز هم باید این کلمه را بکار برد که در دولت ایران سندی را به نام سند2030 امضاء کردند که می خواهد با اجرای این سند فرزندان ما را در آموزش وپرورش از اسلام وقران وخدا جدا کنند اورا همجنس باز تربیت کند وتا سال 2030دیگر در کشور اسلامی ایران اسلامی وجود نخواهد داشت.

وی  تصریح کرد: سند خیانت بار 2030 کتابی است که باید جوانان ونوجوانان را به گونه ای تربیت کنند که در برابر استکبار وظالمان خضوع داشته باشد وچیزی نگوید خانواده از نظر این سند یعنی دو مردی که باهم ازدواج کنند ،دو زنی که باهم ازدواج کرده اند یعنی رواج همجنس بازی که رهبر معظم انقلاب آن دیدبان وکشتی بان دلسوز انقلاب اسلامی با گلایه از شورای عالی انقلاب فرهنگی فرمودند که اینجا جمهوری اسلامی است واینجا حکم اسلام است اجرا وابلاغ این سند که توسط این دولت انجام شده است خیانت به اسلام ومسلمانان است باید فریاد وناله هر آزاده ای به آسمان برسد.

حجت الاسلام شامحمدی به انتخابات پیش رو اشاره واظهار داشت: در روایتی از پیامبر گرامی اسلام نقل شده است که فرمودند هرکس یک شخصی را بر مسلمین حاکم کند در حالی که می داند شخص بهتر وصالح تری وجود دارد هم به خدا وپیامبر وهم به مردم خیانت کرده است امروز امریکا می خواهد اساس اسلام را از بین ببرد واین تفکری که حاکم بر دولت است نگاه به امریکا ومستکبران است امروز روحانیون وعلماء طبق حکم حضرت امام(ره) وظیفه دارند حوزه ها راتعطیل کنند وبا حضور دربین مردم روشنگری واصلح را به مردم معرفی کنند تا انقلاب به دست نا اهلان ونامحرمان سپرده نشود.

امام جمعه ورزنه در ادامه بیان داشت:  در سایت دولت برای دهیاران روستا ها 10میلیون تومان وام اختصاص داده اند در شب انتخابات این به چه معناست چرا دهیاران را مامور می کنند تا به مردم در روستا ه ها القاء کنند که اگر رای به فلان شخص ندادید یارانه شمارا قطع می کنند چرا برای استفاده از قدرت دو روزه دنیا اینگونه فریب کاری می کنید من ترسی از کسی ندارم وباید برای اسلام سیلی بخورم وهزاران نفر مثل من وبهتر از من جان خود را برای اسلام از دست داده اند من یک انقلابیم وبرای حفظ این انقلاب تلاش خواهم کرد وبا تمام توان در میدان مبارزه خواهم بود.

امام جمعه ورزنه به انتخابات اشاره وتصریح کرد: جمعه هفته آینده انتخابات وروز سر نوشت سازی برای انقلاب واسلام وکشور است این مردم هستند که باید برای دفاع از انقلاب واسلام باتفکر وتحقیق اصلح را انتخاب کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.