سرویس: سیاسی 10:37 - جمعه 22 اردیبهشت 1396

زائری رییس ستاد مجمع اصولگرایان اصفهان:

کاندیداهای لیست «خدمت» با روحیه انقلابی برای اعتلای شهر تلاش می‌کنند

زائری گفت: تلاش برای رشد و شکوفایی شهر اصفهان و خدمت صادقانه به شهروندان باروحیه انقلابی نقطه قوت منتخبان مجمع اصولگرایی برای انتخابات شورای شهر است.

به گزارش اصفهان شرق، رییس ستاد مجمع اصولگرایان اصفهان  در مراسم تجدید میثاق منتخبان این مجمع برای حضور در انتخابات شورای شهر اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منتخبان مجمع اصولگرایی اصفهان برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان در مراسمی با عنوان «تجدید میثاق با یاران شهیدشان» در گلستان شهدای اصفهان حاضر شدند و با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید میثاق کردند.

سعید زائری بابیان اینکه این افراد در بدو ورود به گلستان شهدا، فاتحه‌ای را به روح همه شهدای اسلام به‌ویژه شهدای شهرمان اصفهان نثار کردند، گفت: حضور بر سر تعدادی از قبور مطهر شهدای شاخص و پرافتخار اصفهان از دیگر برنامه‌های انجام‌شده در این مراسم بوده است.

وی با اظهار اینکه کار کردن در شهری که بانام شهدا گره‌خورده سختی‌های خاص خود را دارد، تصریح کرد: افتخار کار کردن در این فضا نصیب هرکسی نمی‌شود و افراد قرارگرفته در لیست خدمت خود را متعهد به خون شهدا و آرمان‌های انقلاب برای پیشبرد کارها می‌دانند.

رییس ستاد مجمع اصولگرایان اصفهان با تأکید بر اینکه منتخبان این مجمع برای انتخابات شورای اسلامی شهر، حفظ ارزش‌ها و هویت اصیل اصفهان را بر خود لازم می‌دانند، اظهار کرد: تلاش برای رشد و شکوفایی شهر اصفهان و خدمت صادقانه به شهروندان باروحیه انقلابی نقطه قوت منتخبان مجمع اصولگرایی برای انتخابات شورای شهر است.

زائری رفع محرومیت‌ها و ایجاد شورونشاط در شهر را از دیگر اهداف افراد لیست خدمت بیان و تأکید کرد: توصیه رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را فراموش نکنیم.

گفتنی است لیست مجمع اصولگرایان اصفهان برای انتخابات شورای شهر به شرح ذیل است:

۱- خانم راضیه امامی جمعه
۲- آقای محمد بیک
۳- آقای مهندس عباس حاج رسولیها
۴- آقای مهندس سید مرتضی حسام نژاد
۵- آقای مهندس بابک حیدری
۶- حجت‌الاسلام والمسلمین زهتاب
۷- آقای دکتر غلامحسین صادقیان
۸- آقای مهندس نورالله صلواتی
۹- آقای مهندس وحید فولادگر
۱۰- آقای مهندس ابوالفضل قربانی
۱۱- آقای مهندس ابوالقاسم گلستان نژاد
۱۲- آقای مهندس رسول میرباقری
۱۳- آقای سردار کریم نصر اصفهانی

انتهای پیام/ندای اصفهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.