سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 09:25 - جمعه 22 اردیبهشت 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس

عده‌ای به خاطر قدرت حاضرند امنیت را به هم زنند/اجازه ندادند نظام بانکی ربوی را اصلاح کنیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در کشور حاضرند به خاطر اینکه قدرت را از دست ندهند کشور را به ناامنی بکشند که باید دقت کرد.

به گزارش اصفهان شرق، فولادگر اظهار کرد: اصل انتخابات تجدید بیعت با اصل نظام و انقلاب است و هر جا مشارکت بیشتر باشد ضریب امنیت نظام بالا می‌رود و وظیفه همه است که به مشارکت بالا کمک کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌گویند یک جبهه انقلابی و یک جبهه ضدانقلابی داریم، تفکرها متفاوت هستند و در مقابل غیرانقلابی‌ها همه باید متحد باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نظام بانکی ما ربوی است آیا باید اصلاح شود یا نه، مراجع بارها هشدار داده‌اند و نظام اقتصادی ربوی بی‌برکت است؛ در مجلس طرحی آماده شده است که انقلابی‌ها می‌گویند باید به سمت بانکداری غیرربوی برویم اما جریان مقابل می‌گویند این کار نمی‌شود.

فولادگر گفت: اسلام برای اداره حکومت برنامه دارد و کارآمدی دین در حکومت‌داری است؛ بخشی از اقتصاد علم است اما مبانی آن را باید از اسلام گرفت.

وی ادامه داد: سال 63 بود که در دولت فرد مورد علاقه همین آقایان، گفتند می‌خواهیم کلاس‌های دانشگاه را با پرده جدا کنیم ولی الآن می‌گویند طرف مقابل دیو است و ما پری هستیم و می‌خواهند در پیاده‌روها دیوار بکشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: می‌گویند این‌ها می‌خواهند زن‌ها از خانه بیرون نیایند در حالی که خانم‌های آقایان رئیسی و قالیباف هر دو استاد هستند؛ به فکر ترساندن مردم هستند اما به فکر متدین‌ها نیستند که به این حرف‌ها گوش نمی‌دهند.

فولادگر تصریح کرد: در بحث اقتصادی دولت باید پرکار و برنامه محور باشد؛ دولت قبل ضعف‌هایی داشته اما نقاط قوت هم داشته است و زحماتی کشیده شده که همه چیز را به دولت قبل نسبت می‌دهند؛ نرخ رشدی که دولت می‌گوید همه آن‌ها با احتساب فروش نفت است و امسال این طور شد اما سال بعد می‌خواهیم چه کار کنیم.

وی تأکید کرد: مردم به همین دلیل به این عدد و رقم‌هایی که می‌گویند اعتماد نمی‌کنند، رشد صنعت ساختمان 16 درصد منفی بوده ولی می‌گوییم رکود نیست؛ نامزدها برای این مناظره بیایند روی برنامه چهار سال پیش دولت بحث کنند و پارامترها را بررسی کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: انقلابی‌ها دو کاندیدا در صحنه دارند و شاید شرایط ایجاب کنند هر دو در صحنه بمانند؛ الآن پذیرفته‌اند تصمیم را جمعی بگیرند به هر حال نقطه مشترک این است که مدیریت اجرایی کشور به نفع نیروهای انقلاب تغییر کند.

فولادگر تصریح کرد: یارانه اقشار کم‌درآمد را با حذف یارانه پردرآمدها می‌توان زیاد کرد مانند همین اتفاقی که افتاد و یارانه کمیته امداد و بهزیستی سه برابر شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عده‌ای در کشور حاضرند به خاطر اینکه قدرت را از دست ندهند کشور را به ناامنی بکشند که باید دقت کرد.

انتهای پیام /فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.