سرویس: سیاسی » انتخابات 18:01 - پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396

مسؤول ستاد جوانان رئیسی در اصفهان:

دولتی سر کار بیاید که نسل سوم را باور داشته باشد/ بدون داشتن منابع مالی دولتی پا به عرصه نهاده‌ایم

مسؤول ستاد جوانان رئیسی در اصفهان گفت: این دولت به‌ جز برجام آن هم با مشکلات عدیده خود، هیچ عملکرد درخور توجهی ندارد و باید دولتی سر کار بیاید که نسل سوم را باور کند و با استفاده از پتانسیل آن‌ها مشکلات کشور را حل کند.

به گزارش اصفهان شرق، شهیدپرور اصفهان در روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه با حضور پرشور خود در میدان امام قیام مردم قم و سایر شهرستان‌ها را تکمیل می‌کنند و حمایت خود را از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی به‌عنوان کسی که می‌خواهد وضع موجود را به نفع مردم تغییر دهد اعلام می‌کنند.

وی وضعیت رشد علمی در دانشگاه‌های کشور را بسیار نامطلوب توصیف کرد و افزود: درحالی‌که به افق ۱۴۰۴ نزدیک می‌شویم، وضعیت دانشگاه‌های ما در مسیر پیشرفت قرار نگرفته و قطعاً ناشی از سیاست‌های غلط دولت‌مردانی است که مدعی تدبیر برای مملکت هستند.

مسؤول ستاد جوانان رئیسی در استان اصفهان مشکل عمده این دولت را عدم استفاده از نیروهای جوان دانست و با تأکید بر اینکه همین موجب پیری و کندی عملکرد این دولت شده تصریح کرد: می‌توان گفت این دولت به‌ جز برجام آن هم با مشکلات عدیده خود، هیچ عملکرد درخور توجهی ندارد و باید دولتی را برسر کار آوریم که نسل سوم را باور داشته باشد و با استفاده از پتانسیل آن‌ها مشکلات کشور را حل کند.

صافی عنوان کرد: دولت فعلی با حاشیه‌سازی شعار نشاط جوانان را به غلط تفسیر از مشکل لغو کنسرت‌ها می‌کند در صورتی که این‌ها همه برای فرار از مسؤولیت است و همان‌طور که حجت‌الاسلام رییسی بیان کرد رمز نشاط جوانان تنها در حل مشکلات ایشان در اشتغال مسکن است تا بتوانند به فکر تشکیل خانواده باشند.

وی ادامه داد: در بخش مسکن نیز باید با اصلاح نواقص طرح بزرگ مسکن مهر علاوه بر فراهم نمودن مسکن ارزان برای جوانان، زمینه اشتغال چندین هزار نفر از آن‌ها را نیز فراهم کند که همه این‌ها در برنامه جامع اقدام و عمل دولت کار و کرامت به‌ وضوح دیده می‌شود.

مسؤول ستاد جوانان رئیسی در استان اصفهان بیان کرد: دکتر رییسی به دلیل درک همین مشکلات امروز جامعه و نابسامانی وضع موجود در بخش‌های مختلف احساس دغدغه کرده و با درخواست گستردهٔ جوانان و ایرانیان انقلابی وارد عرصه شده‌اند تا در این وضعیت تغییری به نفع مردم ایجاد کنند.

صافی عنوان کرد: معتقدیم ادامه روند موجود علاوه بر لطماتی که به بخش‌های مختلف مملکت از جمله وضع اقتصادی وارد می‌کند فرصت‌های بی‌شماری که می‌تواند در پیشرفت کشور استفاده شود را با نگاه به بیرون می‌سوزاند و هدر می‌دهد.

وی رسالت این ستاد را تبیین گفتمان انقلاب دانست و ادامه داد: ما جوانان انقلابی استان اصفهان بدون داشتن منابع مالی دولتی و یا امکانات دولتی با بضاعت اندک و روحیه جهادی خود پا به عرصه نهاده‌ایم تا با کمک مردم در ادامه روند موجود تجدیدنظر کرده و از حجت الاسلام رییسی حمایت کنیم.

مسؤول ستاد جوانان رئیسی در استان در خصوص همکاری رئیسی و قالیباف در انتخابات گفت: ما با ستاد نامزد دیگر جبهه انقلاب ارتباط نزدیکی داریم و اساساً هدف یکسانی داریم و آن این است که هر دو به دنبال تغییر وضعیت موجود هستیم.

صافی تصریح کرد: خود رییسی و قالیباف به لحاظ گفتمانی بسیار به هم نزدیک هستند و به کمک هم خواهند توانست مشکلات کشور را برطرف کنند.

وی افزود: با تشکیل تیم‌های تبلیغ منطقه‌ای و شهرستانی به دنبال تبلیغ چهره به چهره و پاسخ به سؤالات مردم درباره برنامه حجت‌الاسلام رییسی هستیم و عزیزانی که دغدغهٔ حضور فعال دارند می‌توانند به ستاد مرکزی در خیابان هشت‌بهشت غربی نبش نشاط و یا دفاتر منطقه‌ای و شهرستانی مراجعه کنند.

مسؤول ستاد جوانان رئیسی در اصفهان تأکید کرد: روز دوشنبه از ساعت ۱۶ گردهمایی بزرگ جوانان و مردم عزیز اصفهانی در میدان امام اصفهان با حضور حجت‌الاسلام رییسی برپا خواهد شد و مردم شهیدپرور اصفهان با حضور پرشور خود در این مراسم، قیام مردم قم و سایر شهرستان‌ها را تکمیل و حمایت خود را از حجت‌الاسلام رییسی به‌ عنوان کسی که می‌خواهد وضع موجود را به نفع مردم تغییر دهد اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.