سرویس: اجتماعی 16:07 - دوشنبه 18 اردیبهشت 1396

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

اجتماع بزرگ منتظران در ۴۰ امامزاده اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام زمان(عج) ۴۰ امامزاده شاخص استان نیز میزبان اجتماع بزرگ منتظران هستند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: همزمان با دهه مهدویت و به مناسبت سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(ارواح نافدا) بقاع متبرکه سراسر استان با برگزاری ویژه برنامه هایی میزبان زائران و عاشقان امامت و مردم ولایت مدار هستند.

وی افزود: برپایی سه شب جشن میلاد حضرت مهدی(عج)، احیاء شب نیمه شعبان به همراه قرائت دعای کمیل، برپایی خیمه های معرفت و همچنین برپایی اجتماع بزرگ منتظران از جمله برنامه هایی هستند که در ایام مهدویت و به مناسبت سالروز ولادت حضرت مهدی(ارواح نافدا) در بقاع متبرکه سراسر استان برگزار می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: ویژه برنامه اجتماع بزرگ منتظران شامل برپایی نماز باشکوه جماعت در شب نیمه شعبان، توزیع بسته های فرهنگی بین زائران، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم افزار و محصولات فرهنگی با موضوع آثار مهدویت، ایجاد غرفه های مخصوص کودک و نوجوان همراه با مراسم نوشتن نامه ای به حضرت مهدی(عج)، پخش ادعیه ویژه امام زمان(ارواح نافدا) نماهنگ و سرود، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات دل نوشته، خاطر نویسی، شب شعر و کتابخوانی است که همه این برنامه ها با محوریت ترویج فرهنگ مهدویت در امامزادگان مجری این طرح برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: این ویژه برنامه ها با دعوت از سخنرانان مطرح و برجسته کشوری در جهت اشاعه فرهنگ مهدویت و پیرامون شخصیت والای حضرت مهدی(عج) و همچنین وظایف منتظران منجی عالم بشریت در جوار بقاع متبرکه برگزار می شود.
انتهای پیام/خبرنگاران جوان
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.