سرویس: غیر تولیدی » نقلی 23:58 - شنبه 03 اسفند 1392

واکنش شدید آذری به برخی از اعضای هیات مدیره؛

زمستان می رود و رو سیاهی به ذغال می ماند/ چهره های دایه مهربان تر از مادر را افشا میکنم

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در واکنش به صحبت های یکی از اعضای هیات مدیره صحبت هایی را مطرح کرد که از افشاگری در مورد برخی از مسائل پشت پرده این باشگاه حکایت دارد.

به گزارش اصفهان شرق: به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نسبت به شرایط تیمش خطاب به هواداران این باشگاه اظهار کرد: هواداران محترم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن با سلام و احترام. این روزها، روزهای خوبی برای باشگاه ذوب‌آهن نیست، کما اینکه در دو سال و نیم گذشته هم روزهای خوبی نبوده است اما امیدوارم این روزهای پر فشار، با درایت همکارانم در باشگاه و حمایت‌های بی‌نظیر دکتر سعد محمدی به زودی پایان پذیرد و به طور مجدد شاهد شکوفایی و ایجاد دوران طلایی ذوب‌آهن باشیم.

در این مجال در حال حاضر نه صلاح باشگاه است نه صلاح شما که بخواهم به‌عنوان مدیریت کلان مجموعه ورزش به جزئیات و چرایی این بپردازم که چرا باشگاه دچار چنین چالش‌هایی شده است.

از این رو بیان مطالب مربوط به این موضوع را به فرصتی مناسب واگذار خواهم کرد تا چهره واقعی دوستان و دشمنان باشگاه برای همه روشن شود، چهره آنهایی که دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند، چهره آنهایی که به دنبال تحمیل عقاید خود هستند و چهره افرادی که در غیاب کادر مدیریتی باشگاه حتی بازیکن رده سنی به مربیان باشگاه می‌فروختند و به دنبال نفع شخصی هستند.

در حال حاضر وظیفه خود می‌دانم ابتدا از تمامی تلاش‌های دکتر اردشیر سعد محمدی که با وجود مشکلات حیطه تخصصی کارخانه ذوب‌آهن فعالیت چشمگیری را برای رتق و فتق امور باشگاه انجام داده است تشکر کنم و پس از آن از هواداران واقعی باشگاه و سرد و گرم چشیده‌های آنان که بدون هیچ‌گونه چشمداشتی عاشقانه هوادار باشگاه خود در طول زمان طولانی بوده‌اند تجلیل نمایم.

زمان حاضر برهه‌ی حساسی است که باشگاه در آن نیاز به اتحاد و همدلی دارد، نیاز به آرامش اساسی‌ترین مولفه‌ای است که می‌تواند کمک کند تا از این سختی‌ها عبور کرده و برای آینده برنامه‌ریزی کرد و در این راستا مطمئن باشید که همین افرادی که امروز در باشگاه مشغول انجام وظیفه شده‌اند، همان نیروهایی بوده‌اند که ذوب‌آهن را در سال ۱۳۸۸ به اوج اقتدار رساندند و شما را از صمیم قلب دوست دارند.

در پایان باز هم یادآور می‌شوم دوران سختی به سر خواهد آمد و زمستان می‌رود و سیاهی به ذغال‌هایی خواهد ماند که طی دو سال گذشته خود را به باشگاه تحمیل کرده‌اند و دم از ذوب‌آهن دوستی می‌زنند.

امیدوارم با حمایت‌های دکتر سعد محمدی، معاونان محترم شرکت، مدیران، کارمندان و کارگران شرکت، مجدد شاهد درخشش تیم‌های مختلف به ویژه فوتبال ذوب‌آهن در لیگ‌های کشور باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.