سرویس: سیاسی » انتخابات 17:05 - یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اصفهان

فردی رئیس جمهور دوازدهم شود که از جنسِ مردم باشد

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اصفهان گفت: فردی باید عهده‌دار دوره دوازدهم ریاست جمهوری شود که هم از جنس مردم باشد و هم دغدغه‌های مردم را با گوشت و پوست و استخوان لمس کرده باشد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی با اشاره به رویکرد کاندیداهای موردنظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: از مردم شریف و ولایت‌مدار ایران می‌خواهم از این فرصتی که به وجود آمده تا کاندیداهای ریاست‌جمهوری سوابق و برنامه‌های خود را معرفی کنند استفاده کرده، کاندیدای اصلح را شناخته و با حساسیت و دقت گفته‌ها و برنامه‌های آن‌ها را دنبال کنند.

وی افزود: ما در شرایطی هستیم که نه فقط مشارکت حداکثری برای انتخابات را لازم داریم بلکه حضور هرچه بیشتر مردم پای صندوق‌ها رای استحکام و اقتدار نظام اسلامی را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اصفهان تصریح کرد: علاوه بر حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رای باید برای انتخاب کاندیدای اصلح به درستی تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در یکی از فرمایشات خود فرمودند، کاندیداها در وعده‌های خود حل مشکلات کشور را با نگاه درون کشوری مطرح کنند و در شعارهای خود نگاهشان به درون کشور باشد نه بیرون، همچنین رهبر معظم انقلاب در سخنرانی که ابتدای سال داشتند و شعار سال را تشریح کردند، اولویت نخست کشور را بحث اقتصاد، اشتغال و مقاوم سازی اقتصاد کشور بیان کردند.

باطنی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مکرر در فرمایشات خود توجه به قشر محروم و زیر خط فقر جامعه را یادآوری می‌کنند، بیان کرد: ایشان می‌فرمایند بسیاری از معضلات اجتماعی ریشه در مسائل اقتصادی، بیکاری، فقر و نابسامانی‌های معیشتی امروز مردم دارد، در این راستا اداره قوه مجریه و دستگاه اجرایی کشور باید به عهده فردی باشد که دغدغه‌های مردم را به خوبی لمس و درک کند.

وی گفت: افرادی که در عرصه‌های پرخطر با همه توان در جریان دفاع مقدس و پیروزی انقلاب به میدان آمدند امروز عمده فشارها متوجه آن‌ها است، آن‌ها همیشه در خط مقدم انقلاب و آرمان‌های نظام حضور داشتند که امروزه نباید مغفول واقع شوند همچنین نگاه دولتمردان باید به سمت آن‌ها باشد، بنابراین فردی باید عهده‌دار دوره دوازدهم ریاست جمهوری شود که هم از جنس مردم باشد و هم دغدغه‌های مردم را با گوشت و پوست و استخوان لمس کرده باشد و برای رفع و رجوع این مشکلات برنامه‌هایی در نظر داشته و تیم قوی، عملیاتی، کارآمد و انقلابی تشکیل دهد.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اصفهان با اشاره به اینکه اگر هیئت دولت کم تحرک و پویا نباشد و دغدغه‌ مردم را درک نکند آن تیم نمی‌تواند با سرپنجه تدبیر گره‌گشایی کند، اظهار داشت: این ایام فرصت خوبی است و مردم باید برای شناخت کاندیدای اصلح این فرصت را غنیمت بشمارند.

وی گفت: امیدواریم خداوند سرنوشت کشور ما را در 4 ساله آینده به گونه‌ای رقم بزند و دل‌ها را به سمتی هدایت کند که از این گذرگاه‌ها که مشکلات حل شدنی هستند، عبور بدهد.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.