اصفهان شرق

«حجت‌الاسلام رئیسی» در مناظره دوم موفق عمل کرد

کدخبر: 132542
1396/02/17 در ساعت 14:07

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا فولادگر دیشب در نشست آخرین وضعیت انتخابات در مسجد جامع اصفهان اظهار داشت: در کشور دو انتخابات مهم و در اصفهان سه انتخابات مهم پیش‌رو داریم که البته انتخابات ریاست جمهوری به خاطر انتخاب رکن اصلی کشور اهمیت بیشتری دارد.

وی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون شرایط به گونه‌ای است که باید بین دو گفتمان انتخاب صورت دهیم، همین طور که آقای روحانی گفتند انتخاب را باید از بین دو گفتمان انجام دهیم، باید براساس معیار های رهبری و بدون دلبستگی تصمیم‌گیری کنیم و ببینیم چه کسی ملازم رهبری بوده است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ان‌شالله کسی از مسیر رهبری دور نشود و این افراد نیز که شورای نگهبان آنها را انتخاب کرده است صلاحیت لازم را داشته‌اند، بنابراین این ما هستیم که باید در انتخابات از بین این دو گفتمان به جمع بندی برسیم.

وی درباره انتخاب اصلح گفت: مردم باید بررسی کرده و وظیفه خود را انجام دهند تا به کاندیدای اصلح برسند، این انتخابات می‌تواند از طریق حزب و مکان‌های مختلف باشد.

وی با اشاره به عملکرد کاندیداها در مناظره دوم، خاطرنشان کرد: جهانگیری نتوانست در مناظره دوم موفق باشد که به دو دلیل است، نخست به خاطر خواندن بیانیه و سپس با توجیه غلط در خصوص کار دختر وزیر آموزش پرورش، بنابراین باید گفت او عملکرد خوبی نداشت در حالی که در مناظره اول بسیار موفق بود.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد حجت الاسلام رئیسی در مناظره دوم گفت: آقای رئیسی در این مناظره موفق‌تر بود.

وی با انتقاد از عملکرد مجری مناظره گفت: مجری وقت گیر است و سبب می‌شود کاندیداها از مسیر خارج شوند و دیدگاه‌های آنها مشخص نمی‌شود، مجری این قضیه را کنترل نمی‌کند و بهتر است رسانه ملی به نحوی پیش برود که نامزدها پاسخ سئوالات را بدهند و این وظیفه مجری است که این موضوع را کنترل کند.

فولادگر ادامه داد: در مناظره سوم که پیرامون بحث‌های اقتصادی است نیروهای انقلابی باید برنامه ارائه دهند و چراهایی اقتصادی دولت که انجام نداده است را مطرح کنند و سپس برنامه‌های اقتصادی خود را بیان کنند.

وی افزود: بیشتر از نیمی از مردم یارانه می‌گیرند و 45 هزار تومان چیزی برای معیشت آنها نیست، در حالی که دولت 3000 میلیارد تومان برای یارانه پرداخت می‌کند و این مسائل باید در مناظره آینده مطرح و نقد منصفانه انجام شود.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای ارزشی و انقلابی برنامه دارند و این برنامه‌ها را در مناظره‌ها دیدیم و این طرز تفکر اشتباه است که اصلاح طلبان بر روی کار بیاند جنگ می‌شود و این موضوعی است که آنها القا می‌کنند.

وی افزود: اصلاح طلبان به دنبال این بودند که احمدی نژاد بیاید و فضای کشور دو قطبی شود که با تدبیر مقام معظم رهبری این موضوع مرتفع شد.

فولادگر در خصوص انتخابات شوراها نیز گفت: در اصل 100 قانون اساسی آمده که وظایف شوراها مدیریت شهری است ولی اصلاح طلبان گفتند که شوراها هم برای ما اهمیت دارد و کمتر از ریاست جمهوری نیست و شهرداری‌های کلان‌شهرها برای ما مهم است چرا که اعتبارات عمرانی آنها چندین برابر نهادهای دیگر است.

وی درباره فرآیند انتخاب فهرست واحد مجمع اصولگرایان اصفهان برای انتخابات شورای شهر اضافه کرد: مجمع اصولگریان اصفهان در چند ماه گذشته بسیار فراگیر شد و نیروهای انقلابی و اصولگرا را جمع کرد، برای انتخابات شورا 500 اسم پیشنهاد شد که تعدادی شرایط حضور نداشتند و تعدادی نیز انصراف دادند که در نهایت 120 نفر به جلسات دعوت شدند و در نهایت 26 نفر نهایی شدند و توصیه به ثبت نام شدند.

رئیس کارگروه سیاسی مجمع اصولگرایان اصفهان ادامه داد: این نفرات به جلسات مصاحبه دعوت شدند و رزومه خود را ارائه دادند و در نهایت با انصراف 2 نفر 24 نفر نهایی شدند و در نهایت 13 نفر میثاق نامه اصولگرایی را امضا کردند.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان