سرویس: اخبار شهرستان 12:00 - یکشنبه 17 اردیبهشت 1396

تأملی در رویکرد انتخاباتی پایگاه خبری اصفهان شرق؛

اصلح گزینی؛ خروش رسانه های ارزشی در تقویت جریان انقلابی

پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق زبان مردم است و با ترویج و باز نشر آرمان های نظام اسلامی، عیارسنجی انتخاب اصلح را بیش از پیش میسر می سازد.

اصفهان شرق_ مهدی نجفی/ این روزها اخبار و تحلیل های رسانه های مختلف کشور به عنوان مهمترین منبع خبری و محتوایی مردم قرار گرفته است، در این میان بسیاری از رسانه های مجازی در راستای وابستگی های حزبی و جریانی حرکت کرده و با اصلح تراشی کاذب و غیر واقعی، فقدان تقوای سیاسی خود و همقطارانشان و عبور از اصول و مبانی انقلاب اسلامی را بیش از پیش آشکار می سازند تا از این رهگذر چند صباحی بیشتر به نان و نوایی برسند.

لذا اختلاف افکنی، توهین، افترا و تخریب کاندیداهای رقیب شاکلۀ اصلی اینگونه سایت های حزبی، سیاسی و غیر انقلابی را تشکیل می دهد.

با همۀ این تفاسیر، لیکن بسیارند خبرگزاری ها و سایت های ارزشی، انقلابی،مستقل و متعهد که صرفاً بر مبنای دغدغه مندی ملت، به انعکاس اخبار و وقایع انتخابات می پردازند که در این میان پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق از جمله آن رسانه ها به شمار می رود، که فارغ از بازی های حزبی و سیاسی، اخبار و وقایع مرتبط با انتخابات را با رویکرد واقع گرایانه و در لوای آرمان ها و خط اصیل انقلاب، تحت پوشش قرار می دهد.

بدیهی است سعی و تلاش این پایگاه خبری در دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری به مانند دیگر انتخابات ها بر مبنای تعمیق شناخت مردم از کاندیداهای انتخابات و تسهیل مسیر ملت برای انتخاب فرد اصلح منحصر شده است از این رو طرح دغدغه های مردم و تبیین و تشریح معایت موجود در دولت یازدهم و ارائۀ تحلیل های غیر حزبی و فراجناحی منطبق بر آرمان های انقلاب اسلامی، از جمله مولفه های مهم پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق در اصلح گزینی مردم در انتخابات به شمار می آید.

اینچنین است که آن پایگاه خبری، فارغ از بازی های سیاسی، با هدف پیگیری مطالبات و منافع  مردم، تبیین جریان انقلاب را مد نظر قرار داده است؛ لذا پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق زبان مردم است و با ترویج و باز نشر آرمان های نظام اسلامی، عیارسنجی انتخاب اصلح را بیش از پیش میسر می سازد.

بی شک دغدغه مندی برای تقویت و تداوم جریان انقلاب که از گستردگی گفتمانی وسیع برخوردار می باشد را نمی توان دسته بندی کاندیداها نامید، بلکه معرفت شناسی نسبت به فرد اصلح، مقتضی اصل تبیین بازخوانی همۀ واقعیت های موجود اعم از معایب یا محاسن دولت و کاندیداهای مختلف انتخابات است.

از سوی دیگر نباید فراموش کرد که فرد اصلح فارغ از بازی های سیاسی انتخاب خواهد شد؛ لذا کاندیدایی که بر اخلاق مداری، رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، محرومیت زدایی، رفع فاصلۀ طبقاتی، پاک دستی و  فساد ستیزی، عدم وابستگی حزبی به جریانات سیاسی، استکبار ستیزی و تبعیت کامل از ولایت فقیه و دیگر مولفه های ارزشی و آرمانی گام بردارد یقینا به عنوان فرد اصلح مورد تأیید ملت قرار خواهد بود، لذا رویکرد کلیدی سایت وزین اصفهان شرق نیز بر این امر استوار شده است.

در این پایگاه خبری، کاندیدایی که رسماً در محافل و مناظرات مختلف نفی جریان گرایی سیاسی را مورد تدکید قرار داد و  فقط درد و رنج مردم و آرمان های والای انقلاب اسلامی را ملموس تر از دیگر کاندیداها مطرح نمود، بیش از دیگر کاندیدا ها مورد توجه خواهد گرفت که البته بسیار طبیعی و منطقی است.

*سخنی با منتقدین

لیکن نکتۀ مهم این است که رویکرد فراجناحی پایگاه خبری نه تنها نباید آماج سوء ظن ها و برخی توهمات و برچسب زنی قرار گیرد بلکه رویکرد برخی خبرگزاری های مستقل و متعهد هم چون پایگاه خبری تحلیلی اصفهان شرق که در راستای تقریب اذهان و قلوب مردم به سمت ویژگی های کاندیدای اصلح مد نظر رهبر انقلاب، حرکت کرده است باید مورد تقدیر قرار گیرد.

بدین ترتیب انتظار می رود برخی مخاطبان از اطلاق برچسب های ناچسب هم چون حزبی گرایی به آن پایگاه خبری ارزشی و فراجناحی اجتناب ورزند.

شایسته است مخاطبان و حامیان دیگر کاندیداها با احترام به مشی انقلابی پایگاه خبری، رویکرد معیوب خود در انتخاب فرد اصلح را بر اساس رضایت الهی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.