سرویس: اخبار شهرستان 17:20 - شنبه 16 اردیبهشت 1396

امام جمعه موقت شهر نیک آباد:

فارغ از تعصبات حزبی، انتخابی هوشمندانه و بصیرانه داشته باشیم

حجت الاسلام طباطبایی گفت: باید با تحقیق کامل و خارج از تعصبات حزبی و جناحی و باتفکر، اصلح را انتخاب کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه موقت شهر نیک آباد، عصر امروز در جمع مردم روستای مزرعه عرب گفت: کاری به اصلاح طلب و اصولگرا و این تقسیم بندی ها نداریم بلکه بحث اصلی ما انقلابی و غیر انقلابی است و باید خارج از تعصبات حزبی و جناحی و با تفکر انتخاب کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با تاکید بر انتخابی هوشمندانه، اظهار کرد: حضرت حر(ع) در کربلا تعصبات را کنار گذاشت و با یک لحظه فکر کردن از جهنمی بودن در امان ماند و بهشتی شد.

وی با استناد به حدیث ( و اما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها الی رواه حدیثنا…) افزود: برطبق فتوای امام خمینی(ره) ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و امروز ما باید راه زندگی خودمان را با ولی فقیه تنظیم کنیم واگر چنین نبود مثل زبیر هستیم، ما در هر زمان دوجبهه حق و باطل داریم و مومن باید جبهه حق را انتخاب کند.

امام جمعه موقت شهر نیک آباد با اشاره به ایکه نظام ما، نظام مردم سالاری دینی است، بیان کرد: از دهیار روستا تا رئیس جمهور را خودمان انتخاب می کنیم و بر همه مردم واجب هست که در انتخابات شرکت کنند، عده ای مسلمان و شیعه و دلسوز انقلاب و عده ای غیر از این دسته در کشور هستند که همه باید در انتخابات شرکت کنند، ضمن این که گروه اول با انتخاب و وحدت نظام را تایید کرده و گروه دوم که از نظام به هر دلیل دل خوشی ندارد ولی در ایران زندگی می کند باید برای حفظ امنیت کشور در انتخابات شرکت کنند.

وی در زمینه انتخاب اصلح تاکید کرد: ما کاری به اصلاح طلب و اصولگرا و این تقسیم بندی ها نداریم و بحث اصلی ما، انقلابی و غیر انقلابی است که باید خارج از تعصبات حزبی و جناحی و با تفکر انتخاب کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی تصریح کرد: از شش نفری که کاندیدای ریاست جمهوری شدن دو نفر از آنها چهار سال دولت را در دست داشتند و کارنامه آنها مشخص هست و مردم به راحتی می توانند قضاوت کنند و اگر خوب بودند رای بدهند.

وی در بخش دیگر از سخنانش هشدار داد: عده ای کشور را به دو قطبی صلح و جنگ تقسیم می کنند و ادعا دارند که سایه جنگ را از مردم برداشته اند درصورتی که مقام معظم رهبری فرمودند حضور مردم سایه جنگ را رفع کرده نه مسئولان.

کارشناس حوزه با تاکید بر این که  هرکس رئیس جمهور شود باید در مقابل خون شهدا پاسخ گو باشد گفت: در تحقیقی که انجام شده است  150 میلیون نفر باید به دنیا بیاند که یک نخبه مثل شهید احمدی روشن به وجود آید و قطع به یقین نباید فعالیت ها وخدمات این شهدا را فراموش کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید با تحقیق کامل و خارج از تعصبات حزبی و جناحی و باتفکر، اصلح را انتخاب کنیم و اگر از روی هوای نفس و تعصبات حزبی و بدون تحقیق انتخاب داشته باشیم، در هر گناهی که مسئول انجام می دهد، سهیم هستیم.

انتهای پیام/ علی دهقانی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.