سرویس: فرهنگ و هنر 17:03 - شنبه 16 اردیبهشت 1396

به بهانه فروش میلیاردی فیلم گشت 2؛

بازیگران پرفروش‌ترین فیلم سینما در اصفهان

چند تن از بازیگران پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران فردا با حضور در سینما ساحل اصفهان در کنار اصفهانی‌ها به دیدن این فیلم پرطرفدار می‌نشینند.

به گزارش اصفهان شرق، چند روزی است که فیلم سینمایی «گشت 2» به کارگردانی سعید سهیلی با گذشتن از فروش 16 میلیارد تومان و رسیدن به آمار فیلم «فروشنده» پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران شده است و همچنان نیز این فیلم از جمله فیلم‌های اکران نوروزی است که هنوز بر روی پرده سینماهای کشور به خصوص اصفهان است.

خبر جالب برای اصفهانی‌های علاقه‌مند به این فیلم که تاکنون اکثر سانس‌های سینما که به اکران این فیلم پرداخته را با حضور خود پر کردند این است که یکشنبه 17 اردیبهشت چند تن از عوامل این فیلم با حضور در سینما ساحل اصفهان در کنار اصفهانی‌ها به دیدن این فیلم پرطرفدار می‌نشینند.

بازیگران متفاوتی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند مثل حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسدالله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس‌الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی‌لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی.

از بین این بازیگران اما حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی و بهاره افشاری به اصفهان خواهند آمد، علاقه‌مندان برای حضور در سانس‌هایی که این بازیگران در سینما حضور دارند می‌توانند به سایت cinematicket.org مراجعه و اقدام به خرید اینترنتی بلیت کنند.

کارگردانی این فیلم بر عهده سعید سهیلی و فیلم‌نامه نویسان آن مهدی محمدنژادیان و سعید سهیلی هستند، در خلاصه این فیلم آمده است «عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می‌روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته است. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش‌های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره…».

فیلم گشت ارشاد که جزو فیلم‌های اکران نوروزی سال 91 بود با فروش بیش از یک میلیارد و پانصد میلیونی در آن سال جزو فیلم‌های پرفروش به حساب می‌آید که داستان سه جوان از جنوب شهر تهران را روایت می‌کرد که برای به دست آوردن پول دست به کارهای خلاف می‌زنند اما این کارها برایشان دردسرهای بزرگی به همراه داشت.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.