سرویس: اجتماعی 18:06 - جمعه 15 اردیبهشت 1396

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان

نکوداشت هفته هلال احمر با شعار دنیایی در انتظار صلح

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نکوداشت هفته هلال‌احمر اردیبهشت امسال از تاریخ13 الی 19 با شعار «دنیایی در انتظار صلح» برگزار می‌شود.

ه گزارش اصفهان شرق، شهریار انصاری طادی  اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات به جای هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ، امسال از تاریخ 13 تا 19 اردیبهشت نکوداشت هفته هلال‌احمر با شعار «دنیایی در انتظار صلح» برگزار می‌شود.

وی افزود: برای این هفته برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که مهم‌ترین آن انجام معاینات و سنجش سلامت عمومی و ویزیت مراجعان در تمامی مراکز توان‌بخشی هلال‌احمر با ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف خواهد بود.

روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان درباره دیگر برنامه‌های هفته هلال‌احمر اذعان داشت: در روز جمعه 15 اردیبهشت در کل مسیرهای نمازجمعه استان با برپایی چادرهای ایستگاه سلامت و امدادی به اجرای طرح «جمعه، ایمان و ایمنی» از جمله ارائه خدمات آموزشی و سنجش فشار و قند خون به نمازگزاران می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی خادم «خانواده آماده در مخاطرات» با هدف کمک به آمادگی مردم در روبه‌رویی با حوادث و فراخوان مردمی عضویت در هلال‌احمر به منظور شرکت در دورهای رایگان  آموزش کمک‌های اولیه از دیگر برنامه‌های هفته هلال‌احمر در استان است.

انصاری به برگزاری جشنواره ورزشی – امدادی نونهالان هلال‌احمر با عنوان «المپیاد جوانه» در این هفته اشاره کرد و گفت: این طرح در مراکز پیش‌دبستانی و مهدهای کودک با هدف آشنایی اعضای کانون غنچه‌های هلال‌ با تاریخچه و اصول هفت‌گانه نهضت بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر و شناخت اصول و روش‌های ایمنی و امدادی برای دومین سال متوالی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: افتتاح بازارچه خیریه به نفع بیماران نیازمند، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای امدادگر، برپایی نمایشگاه توانمندی جوانان هلال‌احمر استان و مانور امدادی دانشجویی از برنامه‌های دیگر هلال‌احمر است.

روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در پایان گفت: امسال تلاش کرده‌ایم که از ظرفیت رسانه ملی در جهت معرفی تاریخچه جمعیت هلال‌احمر و انعکاس رادیویی و تلویزیونی فعالیت‌ها و مانورها در قالب برنامه‌های گفت‌وگومحور و مصاحبه استفاده کنیم.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.