سرویس: اخبار شهرستان 18:45 - چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396

امام جمعه شهر ورزنه در دیدار مادر شهید محمد بوجاری؛

شهدا ولایتمداری را با اهدای جانشان به اثبات رساندند

حجت الاسلام شامحمدی گفت: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان به ثبت رساند.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز مراسم ویژه ای با حضور امام جمعه شهر ورزنه و همچنین مسئولان بسیج و سپاه این شهر در منزل شهید محمد بوجاری برگزار شد.

امام جمعه شهر ورزنه در این دیدار گفت: حضور خانواده های شهدا در تمامی عرصه ها و صحنه ها برای همه مردم به ویژه مسئولان الگو و اسوه است و باید همه در زمینه بزرگداشت مقام شهدا حرکت کنند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی اظهار کرد: شهدا کسانی بودند که امروز جاودانه شدند و همه ما باید ازآنها الگو بگیریم.

وی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم در راه شهدا گام برداریم، بیان کرد: امروز تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهدا بوده و به این واسطه فرهنگ ایثار و شهادت که خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان نظام است را خنثی کنند.

وی اذعان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست و مسئولیت ما در قبال شهیدان بسیار سنگین است و باید با ادامه راه آنان از حرمت خون آنان پاسداری کنیم.

امام جمعه شهر ورزنه با اشاره به اینکه شهر ورزنه و بخش بن رود با تقدیم بیش صد شهید به انقلاب، نام خود را در ردیف شهرهای ایثار گر کشور به ثبت رسانده است، خاطرنشان کرد: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان به ثبت رساند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.