اصفهان شرق

زنگ سپاس از 13 معلم هنرستان کار و دانش ورزنه نواخته شد/ تصاویر

کدخبر: 132213
1396/02/13 در ساعت 17:19

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، به مناسب هفته بزرگداشت مقام معلم، پیش از ظهر امروز مراسمی با حضور امام جمعه شهر ورزنه و فرهنگیان بخش بن رود در هنرستان کار و دانش ابن سینای شهر ورزنه برگزار شد.

زنگ تجلیل از 13 معلم این هنرستان به یاد استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و همچنین تجلیل از معلمان زده شد.

امام جمعه شهر ورزنه، ضمن تبریک و تهنیت روز معلم، در سخنانی با تکریم و تعظیم شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: تجلیل از معلم تجلیل از اندیشه و دانایی است و معلمان سنگربانان تعلیم و تربیت و راهنمای خوبی ها هستند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: دست توانای معلم، چشم انداز فردای کشور را ترسیم می کند و تربیت انسان های خلاق و مسئولیت پذیر و مهارت های اجتماعی همه دستاورد معلمان هنرمند است.

وی تاکید کرد: معلمان باید با مدیریت حکیمانه و روحیه جهادی در دو زمینه اقتصاد و فرهنگ در راستای شکوفاسازی استعداد های دانش آموزان تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه شهر ورزنه با تعظیم و تکریم جایگاه معلم افزود: ما هیچ وقت فداکاری و زحمات شما معلمان را فراموش نمی کنیم، زمانیکه وجود ما خالی از کلمات بود شما معلمین عزیز تک تک کلمات را همانند دانه های گوهر در وجود ما قرار دادید و فراموش نمی کنیم دوران کودکی را که لحظه لحظه زندگیمان به عشق و فکر معلم پرورش یافت.

همچنین مراسم غبار روبی نیز با حضورز مسئولان و دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه