سرویس: اخبار شهرستان » ورزنه 17:19 - چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396

پیش از ظهر امروز؛

زنگ سپاس از 13 معلم هنرستان کار و دانش ورزنه نواخته شد/ تصاویر

در مراسمی با حضور مسئولان بخش بن رود و فرهنگیان شهر ورزنه و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس از سیزده معلم در هنرستان کار دانش ابن سینا شهر ورزنه زده شد.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، به مناسب هفته بزرگداشت مقام معلم، پیش از ظهر امروز مراسمی با حضور امام جمعه شهر ورزنه و فرهنگیان بخش بن رود در هنرستان کار و دانش ابن سینای شهر ورزنه برگزار شد.

زنگ تجلیل از 13 معلم این هنرستان به یاد استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و همچنین تجلیل از معلمان زده شد.

امام جمعه شهر ورزنه، ضمن تبریک و تهنیت روز معلم، در سخنانی با تکریم و تعظیم شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: تجلیل از معلم تجلیل از اندیشه و دانایی است و معلمان سنگربانان تعلیم و تربیت و راهنمای خوبی ها هستند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: دست توانای معلم، چشم انداز فردای کشور را ترسیم می کند و تربیت انسان های خلاق و مسئولیت پذیر و مهارت های اجتماعی همه دستاورد معلمان هنرمند است.

وی تاکید کرد: معلمان باید با مدیریت حکیمانه و روحیه جهادی در دو زمینه اقتصاد و فرهنگ در راستای شکوفاسازی استعداد های دانش آموزان تلاش بیشتری داشته باشند.

امام جمعه شهر ورزنه با تعظیم و تکریم جایگاه معلم افزود: ما هیچ وقت فداکاری و زحمات شما معلمان را فراموش نمی کنیم، زمانیکه وجود ما خالی از کلمات بود شما معلمین عزیز تک تک کلمات را همانند دانه های گوهر در وجود ما قرار دادید و فراموش نمی کنیم دوران کودکی را که لحظه لحظه زندگیمان به عشق و فکر معلم پرورش یافت.

همچنین مراسم غبار روبی نیز با حضورز مسئولان و دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.