اصفهان شرق

سپاهان به دنبال ماندن در رتبه چهارم با كسب چهارمين برد متوالی است/ استقلال آزمون آخر كرانچار

کدخبر: 132196
1396/02/13 در ساعت 17:03

به گزارش اصفهان شرق، هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال ایران در روز پنجشنبه 14 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با استقلال تهران بازی می‌کند.

*داوران دیدار سپاهان و استقلال

محمد‌حسین زاهدی‌فرد قضاوت این دیدار را که از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود بر عهده دارد و آرمان اسعدی، علی‌رضا ایلدروم و ناصر جنگی هم کمک‌های زاهدی‌فرد در این بازی هستند، ناظر بازی هم محمود رفیعی است.

*محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این دیدار محروم ندارد ولی مسعود حسن‌زاده مهاجم این تیم که در نیم‌فصل دوم به سپاهان اضافه شد و آمار خوبی هم در گلزنی داشت به دلیل مصدومیت در این دیدار حساس حضور ندارد.

در طرف دیگر اما استقلال مدافع خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، هرایر مگویان استقلال را در این بازی همراهی نمی‌کند، وضعیت امید ابراهیمی هم که مصدوم بود مشخص نیست، اما گفته می‌شود به این بازی می‌رسد.

*جایگاه دو تیم در جدول

سپاهان 45 امتیازی است و پس از چند هفته متوالی که به دلیل تفاضل کمتر از همشهری خود ذوب‌آهن، در رده پنجم قرار می‌گرفت به رده چهارم رسیده است، استقلال هم با 54 امتیاز از 29 هفته در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر با تراکتور‌سازی رقابت دارد.

*نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان در بازی رفت در ورزشگاه نقش جهان میزبان استقلال بود و در بازی که حدود 40 هزار تماشاگر داشت به تساوی 1 – 1 رضایت داد، جلال‌الدین علی‌محمدی برای سپاهان و بهنام برزای برای استقلال موفق به گلزنی شدند.

شاگردان زلاتکو کرانچار در سپاهان هفته قبلی را با برد شیرین و مهم دو بر صفر مقابل تراکتور‌سازی تبریز به پایان رساندند و استقلال با سرمربی‌گری علی منصوریان به برتری 2 بر 1 مقابل پدیده مشهد رسید.

*بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان مسعود حسن‌زاده مصدوم هم‌چنان 7 گله است و مهرداد محمدی با گلی که در بازی هفته قبل به ثمر رساند 6 گله شد، جلال‌الدین علی‌محمدی و احسان حاج‌صفی هم 5 گل به ثمر رسانده‌اند، امید ابراهیمی و کاوه رضایی با 7 گل، بهترین گلزنان استقلال هستند و علی قربانی با 6 گل در رده بعدی قرار دارد.

سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان تنها مدعیان کسب مقام چهارمی لیگ برتر هستند، اما همه چیز در دست سپاهان قرار دارد، طلایی‌پوشان می‌توانند با برد برابر استقلال رده چهارم را از آن خود کنند، اما در صورت کسب نتیجه دیگری، باید چشم به بازی ذوب‌آهن و نتیجه آن داشته باشند.

انتهای پیام/فارس