سرویس: اخبار شهرستان 01:06 - چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396

در یادواره شهدای فرهنگی جرقویه علیا مطرح شد؛

زنده نگه داشتن یاد شهدا، مجاهدت نسل چهارم انقلاب را به تصویر می کشد

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: پیام شهدا تلاش در جهت توسعه فکر اسلامی و منطق اسلام بود که امروزه با برپایی یادواره ها بیان می شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، عصر امروز یادواره شهدای فرهنگی شهر حسن آباد با حضور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان، بخشدار و مسئولان شهر، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران در سالن اجتماعات دبیرستان شهید مطهری برگزار شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا کاری است شهید گونه و شهادت طلبانه است و این کار نوعی از خود گذشگی و ایثار به شمار می رود.

اروجی به پیام شهدا اشاره و کرد و گفت: پیام شهدا تلاش در جهت توسعه فکر و منطق اسلامی بوده و این عزیزان حجت را بر ما تمام کردند و همه ما در برابر افرادی که تا آخرین لحظه در برابر دشمن ایستادگی کردند و در این راه خون خود را فدا کردند.

وی تاکید کرد: همه وظیفه داریم که در این برهه از زمان موقعیت خود را بدانیم و خدا را شکر کنیم که در این زمان زندگی می کنیم زیرا در هیچ زمانی اسلام ناب محمدی و حق حاکمیت مثل امروز اینقدر مقتدر نبوده و امروز ما شبیه زمان فتح مکه توسط پیامبر(ص) هستیم، پس باید این موقعیت قدر بدانیم و در سایه رهنمود های رهبر در برابر هر گونه تبلیغات سوء مقاومت کنیم.

اروجی در ادامه با اشاره به موضوع بصیرت گفت: با وجود مشکلات در جامعه راه برون رفت از این مشکلات بصیرت افزایی است و اگر انسان به مطالعه تاریخ بپردازد و موقعیت خودرا بشناسد می تواند بر مشکلات پیروز شد و مسئله مهم دیگر فرهنگ و تهاجم فرهنگی می باشد و مردم بخصوص جوانان و نوجوانان باید نسبت به دشمن شناسی توجه کافی را داشته باشند چراکه امروزه دشمنان با هزینه های هنگفت به راه اندازی چندین شبکه ماهواره ای در جهت مایوس کردن مردم از انقلاب پرداخته اند.

این مقام مسئول یکی از راه های مقابله با این گونه اقدامات دشمن برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی دانست که نمونه بارز آن مراسم اعتکاف بود که در استان اصفهان حدود 85 هزار معتکف بوده که در 576 مسجد برگزار شد و در حدود 10 درصد معتکفین سراسر کشور اصفهانی بودند.

وی با اشاره به بحث انتخابات خاطرنشان کرد: امروزه ما در حال عبور از یک پیچ تاریخی هستیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات یک اصل بوده و برای کشور مصونیت بخش می باشد و برای رای دادن با مشورت کردن با اهل بصیرت نامزد اصلح را انتخاب کنید و به امید خدا در 29 اردیبهشت همه با حضور در پای صندوق های رای اقتدار کشور و ملت را به دشمنان نشان دهید.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.