سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 12:24 - شنبه 03 اسفند 1392

پل هوایی هفت سال در انتظار عبور عابران

در ابتداي ورودي شهرك فجر در شهر حسن آباد حدود 7 سال پيش پل هوايي براي عبور عابران پياده و دانش آموزان احداث شد ولي کسی در حد انتظار از روي آن عبور نكرده است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا: در بررسی های انجام گرفته و گفتگو با چند تن از اهالي ساکن مجاور پل هوایی ورودي شهرك فجر در شهر حسن آباد عدم استقبال ساکنان محل از پل هوایی جویا شدیم.

با توجه به اینکه نصب این گونه پل ها صرفا جهت امنیت عابرن می باشد ولی ساکنان محل به دلیل نصب پل در محل نامناسب را دلیل اصلی عدم استقبال از این معبر دانستند.
چرا محل نامناسب است:

در يك طرف پل، زمين هاي كشاورزي مي باشد و مردم بعد از عبور از روي پل بايد وارد زمين كشاورزي شوند و هم چنين در خروجي پل زمين نه تنها هموار نيست بلکه دارای گیاهان تیغ دار می باشد که عبور از خیابان را به دلیل مشکلات پیش رو سهل تر می کند.

راه حل از زبان مردم:

چند تن از اهالي معتقدند كه اين پل بايد در ميدان شهدا روبروي پاسگاه انتظامي ورودي آرامستان شهر باشد چرا كه مردم در عصر پنجشنبه براي قرائت فاتحه از اين ميدان عبور مي كنند.

اين ميدان محل عبور و مرور وسايل نقليه زيادي مي باشد كه در سال هاي گذشته شاهد  تصادفاتي( برخورد ماشين موتور سيكلت  با عابر پياده ) در اين محل بوده ایم و اگر اين  پل در اين مكان نصب شود عبور و مرور مردم راحت تر صورت مي گيرد و ديگر شاهد حوادث ناگوار نخواهيم شد.

 

همچنین بخوانید:

4 نظر در مورد “پل هوایی هفت سال در انتظار عبور عابران”

  1. هم ولايتي گفت:

    عجب موضوعي را بيان کرديد. دست شما درد نکند

  2. 11 گفت:

    آخه یکی نیست بگه اصلا اونجا پل هوایی میخواد چیکار؟؟؟؟؟
    اونم کامران از یه جایی اورده اونجا

  3. رضا صادقی گفت:

    سلام؛اگه شهرداری جاده رو احداث کنه نور علی نور میشه؛

  4. همشهري گفت:

    افرين به خبرنگار تيز بين مسئله ي مهمي است انشا الله مسئولين توجه كنند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.