سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:45 - شنبه 03 اسفند 1392

مسائل و مشکلات اصناف شهر هرند به روی میز گذاشته شد

رییس شورای شهر هرند در حضور اصناف شهر گفت: متصدیان واحد صنفی نسبت به تکریم ارباب رجوع همراه با عدالت و انصاف توجه ویِژه ای داشته باشند چرا که حلقه ی ارتباطی مردم و اقتصاد اصناف است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: جعفری رییس شورای شهر هرند ضمن خیر مقدم به حضار و مدعوین، اصناف را از اقشار مهم و ارزشمند جامعه دانست و به جایگاه فرهنگی اقتصادی اصناف در جامعه پرداخت و اظهارداشت: حلقه های ارتباطی مردم و اقتصاد، اصناف می باشند و از متصدیان واحد صنفی خواست نسبت به تکریم ارباب رجوع همراه با عدالت و انصاف توجه ویِژه ای داشته باشند.

سپس مهندس شهبازی شهردارهرند از کلیه اصناف خواست نسبت به تشکیل شورای عمومی اصناف و بازاریان اهتمام جدی داشته  و اعلام داشت: شهرداری هرند در جهت پروانه دار شدن واحدهای صنفی بدون پروانه همکاری لازم را خواهد داشت و ا ز کسبه محترم درخواست داشت در زیبا سازی و مبلمان شهری کوشش داشته باشند.

Vater-Mark745

بعد از صحبت های مهندس شهبازی, کسبه ی شهر هرند سوالات و درخواست های خود را بیان کردند.

در ادامه  مهندس مجیدی رییس مجمع امور صنفی  شهرستان اصفهان در ابتدا  در مورد مراحل صدور پروانه کسب توضیحاتی داد و بیان نمود: این مراحل بصورت قانون است و باید تمام مراحل بصورت دقیق اجرا شود ولی با توجه به بافت منطقه باید یک سری تسهیلات داد  و ما سعی می کنیم که قوانین را در منطقه سهل و آسان کنیم و یکی از دغدغه های ما هم همین است، اما نمی توانیم قوانین را حذف کنیم و یکی از این تسهیلات، دادن پروانه کسب یکساله(موقت) با توجه به شرایط منطقه و شهرداری ها به کسبه هایی که دغدغه هایی جهت رفع برخی مشکلات در مراحل اخذ پروانه را دارند.

Vater-Mark1

مهندس مجیدی به بحث پنجشنبه بازار در هرند پرداخت و گفت: باید به صورت مقطی جلوی پنجشنبه بازار هرند گرفته شود و کسبه هرند هم باید همکاری کرده و درصد سودی که می گیرند را پایین بیاورند.

مهندس مجیدی در پایان صحبت های خود پیشنهاد برپایی یک نمایشگاه در شرق شهرستان اصفهان را داد و بیان کرد که با همکاری بخشداری ها، شهرداریها، شورای اسلامی شهرها و روستا می توان هر سال نمایشگاهی را درایام نزدیک به سال جدید در یکی از  شهری جانمایی کرد و شرکت کنندگان هم از کسبه منطقه ی شرق اصفهان باشند و امور صنفی هم آمادگی برای اینکار را دارد.

Vater-Mark36

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.