اصفهان شرق

سلام رهبر معظم انقلاب به جانبازان ورزنه ای رسید/ تصاویر

کدخبر: 132094
1396/02/12 در ساعت 13:09

به گزارش اصفهان شرق، عصر دیروز همزمان با سالروز ولادت قمر بنی هاشم، حضرت عباس (ع) و روز جانباز، امام جمعه کفران به همراه جمعی از مسئولان از سه خانواده جانباز بخش بن رود دیدار کردند.

مسئولان از خانواده جانبازان، نور الله توسلی کفرانی جانباز 30 درصد از روستای کفران، حسن شهریاری فارفانی جانباز 40 درصد از روستای فارفان و علی عباسی جُندانی جانباز 35درصد از روستای جُندان بخش بن رود دیدار کردند.

حجت الاسلام شریفی امام جمعه کفران در این دیدار با بیان اینکه جانبازان همیشه چراغ راه و از ذخایر انقلاب اسلامی هستند گفت: به پشتوانه صبر و مقاومت جانبازان سرافراز است که جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن دارند.

همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه و در سالروز ولادت بزرگ پرچمدار و جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، حجت الاسلام  شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه و هیئت همراه از سه خانواده جانباز شهر ورزنه جانبازان احمد میرزایی نژاد جانباز 25درصد، احمد میرزایی جانباز 25 درصد و حسینعلی نمدی جانباز 25درصد دیدار کردند.

حجت الاسلام شامحمدی ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به خدمت جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی ایران، از رشادت، صبر و استقامت جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: عزت و امنيت امروز كشورمان مديون جانبازان و ايثاگران و شهداست.

وی جانبازان و ایثارگران و آزادگان را نماد عزت و شرف و استقلال ایران اسلامی دانست و گفت: نظام اسلامی و همه ملت ایران مدیون و مرهون خون شهداء و ایثار رزمندگان و صبر و مقاومت جانبازان عزیز و خانواده های معظم آن ها هستند.

انتهای پیام/