سرویس: تولیدی » خبر پوششی 11:16 - شنبه 03 اسفند 1392

قدم های بانوان شهرستان اصفهان بر ماسه های ورزنه

همایش کویر پیمایی 250 نفر از بانوان شهرستان اصفهان در تپه های ماسه ای شهر ورزنه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: همایش کویرنوردی بانوان ورزشکار شهرستان اصفهان به همت هیئت ورزش های همگانی شهر رهنان و بخش بن رود(ورزنه) با حضور 250 نفر از شهرهای اصفهان، رهنان، بهارستان، کوهپایه، جرقویه سفلی وعلیا و شهر ورزنه در تپه های ماسه ای شهر ورزنه برگزار گردید.

درحین برگزاری همایش مسابقات طناب کشی بین 50 نفر ازشرکت کنندگان و همچنین جهت یابی بین بانوان برگزار شد.

اکبری مسئول اداره ورزش و جوانان بخش بن رود گفت: كوه نوردي و كوه پيمايي يكي از رايجترين فعاليت هاي ورزشي است. از نظر انگيزه هاي لازم براي پرداختن به يك فعاليت، كمتر فعاليتي را مي توان يافت كه تا اين حد كشش و جذابيت داشته باشد.

Vater-Mark2

صادقی بخشدار بن رود گفت: یکی از ويژگي هاي بارز ورزش كوهنوردي و كوهپيمايي آن است كه عموما در هواي تميز و سالم انجام مي شود چرا كه ورزش در هواي آلوده نه تنها مفيد نيست بلكه ضررهايي نيز به دنبال دارد.استفاده از هواي پاك و سالم سبب مي شود تا اكسيژن به صورت يكنواخت به همه ي بافت ها برسد و اندام ها فعاليت خود را متعادل كنند.

وی در ادامه به همه ی بانوان سفارش کرد که به همراه خانواده های خود همه هفته به این طبیعت خدادادی زیبا سفر کرده و از این طبیعت استفاده نمایند.
در پایان اکبری مسئول اداره ورزش و جوانان بخش بن رود از همه کسانی که در برگزاری همایش شرکت وهمکاری  داشتند بخصوص زیبایی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان، هیئت همگانی شهرستان اصفهان، صادقی بخشدار بن رود، شورای اسلامی شهر ورزنه و نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.

Vater-Mark756  Vater-Mark89 Vater-Mark7 Vater-Mark4 Vater-Mark3  Vater-Mark1

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.