سرویس: سیاسی » انتخابات 09:25 - سه شنبه 12 اردیبهشت 1396

رئیس کمیته‌ اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اصفهان:

شناسنامه و کارت‌های ملی قدیمی برای شرکت در انتخابات اعتبار دارد

ضیایی گفت: برای حضور در انتخابات همه شناسنامه‌های جمهوری نمونه قدیم دارای اعتبار است و نیاز به تعویض ندارد، همچنین اعتبار کارت‌های ملی نمونه قدیم هم تا پایان سال جاری توسط دولت تمدید گردیده است.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس کمیته‌ اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان درباره مسائل سجلی و امور ثبت‌احوال مرتبط با انتخابات اظهار کرد: برای حضور در انتخابات کلیه‌ شناسنامه‌های جمهوری نمونه قدیم (قرمزرنگ) دارای اعتبار است و نیاز به تعویض ندارد.

احمدرضا ضیایی بابیان اینکه اعتبار کارت‌های ملی نمونه قدیم هم تا پایان سال جاری توسط دولت تمدید گردیده است، گفت: ادارات ثبت‌احوال استان در روز انتخابات تا پایان برگزاری انتخابات دایر و آماده‌ی خدمت‌رسانی مؤثر درزمینهٔ امور مربوط به شناسنامه هستند.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر پیشخوان دولت همکار با ثبت‌احوال برای پیگیری و تحویل شناسنامه‌های موجود و دفاتر پست نیز برای تحویل کارت‌های ملی موجود و پیگیری شناسنامه‌های برگشتی در روز انتخابات دایر هستند.

رئیس کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان تأکید کرد: آن دسته از مراجعینی که شناسنامه‌های خود را مفقود نموده‌اند قبل از درخواست المثنی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی مکشوفه‌های اداره پست به آدرس post.ir آیتم «خدمات الکترونیکی» و سازمان ثبت‌احوال به آدرس http:www.sabteahval.ir آیتم «مدارک پیداشده» از پیدا شدن یا نشدن شناسنامه خود اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ کمیته‌ اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.