سرویس: اخبار شهرستان 10:08 - دوشنبه 11 اردیبهشت 1396

به منظور کارآفرینی در بین زنان خانه دار؛

حضور نمایندگان شرکت فرش دارکوب در شهر ورزنه/ تصاویر

صبح امروز به منظور کارآفرینی و استفاده از ظرفیت های موجود بخش بن رود، نمایندگان شرکت فرش دارکوب از نقاط مختلف شهر ورزنه و بخش دیدن کردند تا بتوان اقدامات خوبی به منظور کارآفرینی انجام داد.

به گزارش اصفهان شرق، با توجه به شعار سال توسط رهبر انقلاب و در راستای عملی سازی اشتغال همشهریان، کارافرینان و نمایندگان شرکت فرش دارکوب امروز از شهرهای مختلف استان اصفهان، برای ایجاد اشتغال در تمام سنین (از 8سال تا90 سال) بلاخص بانوان و همچنین در جهت اشتغالی کم هزینه و کم دردسر در منزل، به آموزش بافت تابلوفرش و گلیم فرش اهتمام ورزیدند.

شهروندانی که مایل به اشتغال در این زمینه هستند می توانند با مراجعه به شرکت تعاونی «سپیدپوشان نوین ورزنه نمایندگی شرکت فرش دارکوب امروز» جهت خرید و تامین مواد اولیه تابلوفرش و گلیم فرش مراجعه کنند.

این شرکت با توجه به قوانین داخلی خود تعهد خرید تضمینی تابلو فرش نیز دارد و همچنین آموزش بافت در مرکز فنی و حرفه ای  شهر ورزنه با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان با ارائه مدرک فنی این رشته انجام می شود.

مدیر شرکت تعاونی به خبرنگار ما گفت: تا کنون اقدامات بسیاری برای ایجاد کارآفرینی برای بانوان انجام شده است ولی متاسفانه گاها در نیمه راه رها شده و فرصت کوتاهی را نصیب خانواده ها کرده است.

قطبی اظهار کرد: نگرش ما به ایجاد اشتغال در بانوان این است که بتوان با مکانی محدود و لوازم بسیار کم تولیدی پر سود را نصیب آنها کنیم و امیدواریم استقبال خوبی از این حیطه کارآفرینی داشته باشیم.ن

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “حضور نمایندگان شرکت فرش دارکوب در شهر ورزنه/ تصاویر”

  1. علی گفت:

    سلام.تقدیروتشکرفراوان ازکسانی که توی این زمینه زحمت کشیدن ودرحدحتی کم برای مردم محروم شهرستان ورزنه خصوصا بانوان کارآفرینی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.