سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:25 - جمعه 02 اسفند 1392

امام جمعه هرند:

والدین بر استفاده جوانان از شبکه‌های رسانه‌ای نظارت کنند

امام جمعه شهر هرند گفت: والدین وظیفه دارند که جوانان و نوجوانان خود را مورد نظر قرار دهند و استفاده صحیح از اینترنت و ماهواره را به آن‌ها یاد بدهند تا در دام شبکه‌های بیگانگان گرفتار نشوند و به بیراهه کشیده نشوند.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌الاسلام سید مهدی اصل حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پیرامون اظهار کرد: نام نیکو گذاشتن بر فرزندان به ویژه نام‌هایی از اسماء خداوند و انبیاء و ائمه اطهار (ص)که از باب عبادت باشد وظیفه  والدین است.

وی تاکید کرد: والدین جوانان از گذاشتن نام‌های که معنی و مفهوم خاصی ندارد بپرهیزند و این جز آبرو ریزی چیزی برای آن‌ها ندارد.

اصل حسینی  استفاده صحیح  از ماهواره و اینترنت و موبایل و غیره را به قشر جوان توصیه کرد و گفت: این وظیفه والدین است که جوانان و نوجوانان خود را مورد نظر قرار بدهند و استفاده صحیح از این وسایل را به آن‌ها سفارش نمایند تا در دام  شبکه‌های بیگانگان گرفتار نشوند و به بیراهه کشیده نشوند.

خطیب نماز جمعه هرند گفت: والدین باید توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند و آن‌ها را به حال خود رها نکنند و با آن‌ها صمیمی و  با رفاقت رفتار کنند.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی متحد شده‌اند تا با برنامه‌های ماهواره و اینترنت و غیره دین اسلام را زیر سوال ببرند و جوانان را از این راه گمراه و از دین اسلام دور کنند و این وظیفه  اصلی والدین است که جلوی این تهاجم فرهنگی را با بیدار کردن نسل جوان و نوجوان خود  بگیرند.

وی در خطبه دوم خود از حضور پر شور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه  تقدیر و تشکر کرد و به پدران و مادران سفارش کرد که با تشویق فرزندان خود و آوردن ان‌ها به  نمازجمعه دشمنان اسلام را مأیوس کنند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: مقام معظم رهبری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی  را به سه قوه ابلاغ نمودند که یک موضوع مهم در این سیاست وجود دارد و اینکه ما با اقتصاد قوی درون خود را تجهیز کنیم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، همان طور که در عرصه سیاسی و نظامی موفق هستیم در حماسه اقتصادی و فرهنگی هم موفق می‌شویم.

اصل حسینی در پایان خطبه  گفت: حوزه خواهران شروع به کار کرده و خواهران طلبه می‌توانند در این حوزه ثبت نام کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.