سرویس: جهادومقاومت 09:23 - یکشنبه 10 اردیبهشت 1396

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:

نظام به عمارها نیاز دارد/ پاسداران سرباز ولایت‌اند و زیر بیرق حزب و جناح نمی‌روند

بهرامی با اشاره به اهمیت روشنگری در سطح جامعه، گفت: یکی از رسالت‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موضوع بصیرت افزایی در بین آحاد و اقشار مختلف است.

به گزارش اصفهان شرق، معاون سیاسی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ، با تبریک فرارسیدن میلاد سید و سالار شهیدان و روز پاسدار، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌فرمان بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت‌ماه 1358 تشکیل شد و در قانون اساسی وظیفه پاسداری و صیانت از ارزش‌ها، آرمان‌ها و خود انقلاب اسلامی بر عهده این نهاد گذاشته‌شده است.

ناصر بهرامی بابیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط وظیفه نظامی بر عهده ندارد، گفت: سپاه یک مجموعه ارزشی و مکتبی است؛ به دلیل اینکه روز میلاد امام حسین علیه‌السلام به‌عنوان پاسدار اسلام که خون خود را برای حفظ اسلام نثار کرد، روز پاسدار نام‌گذاری شده و این رسالت سنگینی را بر روی دوش پاسداران انقلاب اسلامی قرار می‌دهد.

وی در مورد جایگاه سپاه در بین دیگر قوای نظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: تمام نیروهای مسلح نظام به‌عنوان ید واحده یاریگر همدیگر بوده و از مرزوبوم و آرمان‌های نظام محافظت می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه نیروهای پنج‌گانه سپاه همگی رسالت‌های خاص خود رادارند اما هدف آن‌ها به‌صورت مشترک بالا بردن اقتدار کشور، دفاع و حمایت از مظلومان جهان است، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌عنوان بازو و مدافع ولایت نقش ایفا می‌کنند.

بهرامی تأکید کرد: یکی از رسالت‌های مهم سپاه، موضوع بصیرت افزایی است که فرمانده معظم کل قوا خردادماه سال گذشته در جمع دانشجویان جوان دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند: «مهم‌ترین وظیفه سپاه مبارزه برای روشنگری است» و حکمی هم با عنوان جهاد تبیینی صادر کردند.

وی بابیان اینکه بصیرت افزایی سپاه خارج از بحث‌های جناحی و گروهی است، گفت: پاسداران خود را سرباز ولایت می‌دانند و زیر بیرق هیچ حزب و گروه قرار نمی‌گیرند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اظهار اینکه بصیرت افزایی در حوزه تبیین فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در جمع خانواده و وابستگان سپاه و آحاد جامعه صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: امروز، انقلاب مالک اشتر دارد چراکه انقلاب از بُعد دفاعی و نظامی در منطقه و فرا منطقه حرف برای گفتن دارد.

بهرامی با بیان در بحث عمار انقلاب جای کار زیادی وجود دارد، گفت:  وظیفه عمارها روشنگری و بصیرت افزایی است.

وی با اشاره به اقدام‌های محرومیت‌زدایی سپاه، اظهار کرد: یکی از کارهایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می‌دهد و برای آن قرارگاهی با عنوان «قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا» ایجاد کرده است، کارهای سخت و بر زمین‌مانده که دولت‌ها یا بخش خصوصی از عهده آن برنمی‌آیند به‌صورت جهادی و بدون هیچ چشمداشت مادی وارد عمل شده و آن را به اتمام می‌رسانند.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان بابیان اینکه سپاه با سرکشی به مناطق روستایی و حاشیه‌نشین سرکشی و به دنبال از بین بردن محرومیت‌ها است، گفت: امروز در جاهایی همچون مرزها که محرومیت داد می‌زند ولی کسی به کمک آن‌ها نمی‌آید، شکر خدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محبوب قلوب است چراکه اولویت خود را مبارزه با فقر و محرومیت که خواسته بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب هست قرار داده است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.