سرویس: اخبار شهرستان 18:26 - شنبه 09 اردیبهشت 1396

در جلسه حل مشکلات بخش جرقویه مطرح شد؛

کمیته امداد و بسیج سازندگی همکار هم در جهت حل مشکلات شرق اصفهان هستند

برگزاری نشست و تبادل نظر مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) و مسئول کمیته امداد جرقویه علیا به منظور حل مشکلات منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، عصر امروز جلسه مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جرقویه در ساختمان کمیته امداد شهرحسن آباد برگزار شد.

در این نشست که مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع)، فرماندهی حوزه 5 بسیج امام محمد باقر(ع) و مدیریت کمیته امداد جرقویه علیا حضور داشتند، در خصوص راه های تعامل و هم افزایی بسیج و کمیته امداد و سایر ارگان های منطقه بویژه در خصوص مباحث خدمت رسانی به مردم و کاهش محرومیت، اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و کارآفرینی بحث و تبادل نظر شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش جرقویه به گزارشی از مناطق محروم و خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت که در این منطقه هستند پرداخت و گفت: بسیج در هر زمینه که وارد شده، موفق بوده و تاثیر فراوانی گذاشته است و به عنوان نمونه ورود بسیج به عرصه سازندگی به نوعی تلاش برای خدمت رسانی به مردم محروم خواهد بود.

محمد رضا عباسی افزود: متاسفانه در منطقه جرقویه علیا خانوارهایی هستند که در وضعیت اسفباری زندگی می کنند و محل زندگی آنها بسیار نامناسب می باشد و کمیته امداد نیز به تنهایی نمی تواند امکانات لازم را در اختیار انها قرار دهد و برای حل این مشکل همکاری تمام مسئولان را می طلبد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام علی(ع) به توصیف شرایط حضور گروه جهادی در منطقه و نحوه کار آنها پرداخت و همچنین کمیته امداد و بسیج سازندگی را همکار و همراه برای رفع محرومیت در کشور دانست.

محمد رضا سیستانی از کمیته امداد خواست لیستی از محرومان که منازل آنان نیاز به ساخت و تعمیر دارد به همراه عکس های آنها در اختیار سازندگی قرار دهد تا سازندگی نیز اقداماتی مبنی بر آشنایی گروه های جهادی با این منطقه داشته باشند.

در این جلسه مقرر شد از طرف کمیته امداد در سطح منطقه جرقویه علیا خانواده های ضعیف و نیازمند شناسایی شوند تا بر اساس اولویت بندی و همکاری ارگان ها و سازمان ها و خیرین بتوان در جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اقدامات جدی تری را انجام داد.

انتهای پیام/ علیرضا توکلی و احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.