سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:30 - جمعه 02 اسفند 1392

نماز جمعه ورزنه:

قصد گلایه ندارم، مدیران جهاد کشاورزی استان پیگیر مشکلات شرق اصفهان باشند

امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امید مردم به حمایت جهاد کشاورزی است و ما منتظرفعالیت های آن اداره ایم که اگر مشکل احیاء زاینده رود و شرق اصفهان حل شود بی شک کل استان بهره مند خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده درخطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز شهر ورزنه، پس از دعوت مردم به تقوی الهی، به آیات شریفه 24 و25 از سوره ی مبارکه المعارج اشاره وگفت: با تفکر و تدبر دقیق در این آیات میتوان دریافت که در اموال بعضی افراد حقی برای محروم و سائل وجود دارد. پس یقینا سیره عملی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز کمک به محرومین و مبارزه با صفت بخل و تنگ نظری بوده است.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه ضمن اشاره به ابلاغ سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری عنوان داشت: کار و تلاش و نظم در زندگی اجتماعی و شخصی اساس و ریشه اقتصاد مقاومتی بوده و یقینا توجه به روحیه جهادی و نیروهای بومی و پناه و اتکاء به خداوند متعال و باورهای درونی در دنیای امروزی بسیار لازم و ضروری است.

صادق زاده در ادامه به زمان ثبت نام حوزه علمیه خواهران اشاره و گفت: به حول و قوة الهي و با استعانت از توجّهات حضرت وليّ عصر«ارواحنافداه» ثبت‌نام پذيرش حوزه خواهران شهر ورزنه برای سال تحصیلی آینده آغاز شده است و لذا خواهران علاقمند میتوانند با مراجعه به مدرسه علمیه شهر ورزنه اقدام به نام نویسی نمایند.

ایشان در بخش پایان خطبه ها به جلسه نشست کشاورزان با استاندار و مسئولین دیگر پرداخت وگفت:  بنا به اظهارات استاندار محترم طرحی 9 ماده ای در شورای عالی آب در خصوص زاینده رود به تصویب رسیده که انصافا طرحی جامع و بسیار عالی است ولی این برنامه دربلند مدت قابل اجرا خواهد بود لذا باید در کوتاه مدت هم برای کشاورزان و حقابه داران کاری کرد.

امام جمعه ورزنه ضمن اشاره به اینکه وظیفه همه قانون گرایی و حرکت در خط قانون است گفت: همه مسئولین  باید پیگیر حقوق باشند خصوصا مدیران جهاد کشاورزی استان حامی کشاورزان باشند و الان قصد گلایه ندارم، خدمت ایشان تذکر می دهم که امید مردم به حمایت و کارهای شماست و ما منتظرفعالیت های آن اداره ایم که اگر مشکل احیاء زاینده رود و شرق اصفهان حل شود بی شک کل استان بهره مند خواهد شد والبته درعین حال باید نگاه به تفضل الهی و  تمسک به ذات باری تعالی داشت.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.