سرویس: اخبار شهرستان 15:07 - شنبه 09 اردیبهشت 1396

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

وظیفه سپاه و بسیج در انتخابات بصیرت افزایی برای حضور حداکثری مردم است

سرهنگ عجمی گفت: وظیفه سپاه و بسیج در انتخابات روشنگری و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن تبریک هفته گرامی داشت مقام شامخ معلم و یاد شهید مطهری و همچنین آغاز هفته عقیدتی در سپاه گفت: این هفته فرصت خوبی برای شناخت این استاد بزرگ است تا با شناخت اندیشه استاد شهید، بتوانیم در راه اعتلای اسلام قدم برداریم و معلمان نیز باید راه این شهید بزرگوار را الگوی خود در کار و خدمت قرار دهند.

سرهنگ حسن عجمی با اشاره به در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار کرد: در این هفته برنامه هایی را پیش بینی کرده ایم که از آن جمله می توان به تجلیل از هادیان سیاسی، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، تجلیل از فرهنگیان پنج کانون مقاومت فرهنگیان حوزه های دانش آموزی شرق اصفهان و همچنین برگزاری جلسه با فرهنگیان، اشاره کرد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوانیم یاد استاد بزرگ و افکار ایشان را گرامی بداریم و قدمی در راه اعتلای اسلام، منویات امام (ره) و فرمایشات امام خامنه ای مدظله العالی برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسین(ع) در شهر اژیه خبر داد و تصریح کرد: همزمان با میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، اولین جشن بزرگ میلاد در محل حوزه بسیج امام حسین(ع) اژیه برگزار می شود و امیدواریم بتوان این رویه را به صورت کامل و جدی دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: هشت حوزه ناحیه سپاه امام علی(ع) به نام اهل بیت(ع) بوده و سعی ما این است که در شهادت و میلاد ائمه اطهار(ع) در حوزه های همنام با اهل بیت، برنامه ویژه ای را برگزار کنیم.

سرهنگ عجمی در بخش دیگر گفتگو با اشاره به اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت خاطرنشان کرد: ویژگی های یک رئیس جمهور اصلح همان ویژگی های مد نظر رهبر معظم انقلاب است و باید با تبیین آن در بین اقشار مردم و بسیجیان، انتخاب اصلحی را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه سپاه و بسیج در انتخابات روشنگری و بصیرت افزایی جهت حضور حداکثری مردم است، گفت: تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین تبیین فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب و بصیرت افزایی باید بتواند فضایی را ایجاد کند تا شاهد انتخاباتی باشکوه برای کشور باشیم.

انتهای پیام/ شجاعی

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.