اصفهان شرق

قیمت هرکیلو زولبیا و بامیه 11000 تومان تعیین شد

کدخبر: 131828
1396/02/09 در ساعت 11:43

به گزارش اصفهان شرق، روح‌الله چلونگر در رابطه با نرخ‌گذاری زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بر اساس قانون تعیین نرخ در اتاق اصناف، صنف گز و شیرینی دو ماه قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، نرخ پیشنهادی خود برای هر کیلو زولبیا و بامیه را به اتاق اصناف ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف در چند هفته اخیر به بررسی قیمت پیشنهادی صنف گز و شیرینی پرداخت و با همکاری خوب اتحادیه و برای رعایت شرایط اقتصادی همشهریان، تمام کارشناسان به ثابت ماندن قیمت زولبیا و بامیه همچون سال قبل عدم افزایش قیمت این شیرینی رأی دادند تا کام مردم در ماه میهمانی خدا شیرین شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان همچنین اظهار داشت: برای تعیین قیمت زولبیا و بامیه، بیش 70 نفر ساعت زمان صرف شد و در این فرآیند از نظرات کارشناسان مدیریت بازرسی، کمیسیون فنی اتحادیه، کمیسیون اقتصادی و مشاوران استفاده شد.

چلونگر با اشاره به تصویب این قیمت در اجلاس ماهانه اتاق اصناف استان اصفهان اعلام کرد: این برای تأیید نهایی به کمیسیون نظارت فرستاده شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف استان اصفهان تصریح کرد: زولبیا و بامیه صرفاً باید در واحدهای صنفی مربوطه به فروش برسد و فروش آن در سوپر مارکت‌ها تهدید جدی برای سلامت جامعه است و توصیه می‌شود مردم از این مغازه‌ها خرید نکنند.

به گفته وی، هر کیلو زولبیا و بامیه در سال جدید با نرخ 11 هزار تومان به فروش خواهد رسید و نظارت بررسی از سوی صنف گز و شیرینی بر واحدهای فروشنده به‌طور جدی برقرار خواهد بود.

انتهای پیام/فارس