سرویس: اخبار شهرستان 17:39 - جمعه 08 اردیبهشت 1396

امام جمعه شهر ورزنه:

نگاه برخی کاندیدای ریاست جمهوری، برخلاف فرمایشات رهبری به کشورهای غربی است

حجت الاسلام شامحمدی گفت: رئیس جمهور می گوید، ما در کشور فقط در مسئله مسکن رکود داریم و باید بگوییم که در کنار رکود مسکن خیلی از شغل ها هم راکد خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه شهر ورزنه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان، گفت: ماه شعبان، ماه مناجات و بندگی خداوند متعال است و باید در این ایام در حفظ زبان از گناه تلاش کنیم.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی به فرازی از مناجات شعبانیه اشاره و افزود: در مناجات شعبانیه می خوانیم که خدایا به ما کمال منقطع شدن از دنیا و اتصال به خود را عنایت فرما که این دعای بسیار سنگینی است و با این ذکر این گونه دعاها، راه رسیدن به قرب الهی برای مومنین هموار می شود.

وی در فرازی دیگر از خطبه ها، به شهادت مرزبانان در مرز پاکستان اشاره و اظهار کرد: باید بدانیم که تروریسم ارمغان کشورهای غربی است که اینها با قساوت قلب پیر و جوان و کودکان مسلمان را به شهادت می رسانند و اگر امروز امنیتی در کشور وجود دارد بخاطر دلاوری های مرزبانان و جان فشانی های مدافعان حریم ولایت است.

امام جمعه شهر ورزنه ضمن تبریک روز معلم به خصوصیات معلمان اشاره و تصریح کرد: معلمی شغل انبیاء است چون انبیاء معلم و راهنمای بشر بودند و باید همانگونه که انبیاء، اخلاق حسنه را در جامعه ترویج می دادند معلمان هم چنین کنند، معلمان باید دانش آموزان را ضد مستکبر و ضد طاغوت تربیت کند تا مبارزه با ظلم و ستم را سر لوحه زندگی خود قرار دهد.

وی ضمن گرامی داشت روز شورا، تصریح کرد: شورا وظیفه رسیدگی به شهر و روستا را دارد و زبان گویای مردم باشد تا مشکلات را به گوش مسئولان برسانند و در جهت رفع مشکلات پیگیری کنند.

حجت الاسلام شامحمدی ضمن تبریک روز کارگر و روز پاسدار اظهار کرد: عبادت هفتاد جزء است که بهترین نوع آن طلب رزق حلال به شمار می رود که کارگران و کشاورزان عزیز با تلاش و کوششی که انجام می دهند حقیقتا در این مسیر حرکت می کنند.

وی به تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری فرمودند؛ نامزدها به مردم قول بدهند که نگاهشان به ملت باشد و نه به خارج از کشور که متاسفانه بعضی از همین نامزدها می گویند باید سرمایه گذار از خارج از کشور بیاید و بعضی دیگر نامزدی خود را برای دفاع از دولت منوط کرده که این استفاده از امکانات بیت المال که حق الناس است اشکال دارد و متاسفانه بعضی نگاهشان به برجام است و بدانید که برجام جز خسارت برای کشور ما چیز دیگری نداشته است.

امام جمعه ورزنه تصریح کرد: رئیس جمهور می گوید، ما در کشور فقط در مسئله مسکن رکود داریم و باید بگوییم که در کنار رکود مسکن خیلی از شغل ها هم راکد خواهد شد.

وی به هتاکی مجری افتتاح مراسم ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات در ایلام اشاره و افزود: باید شخصی که به اعتقادات مسلمین و به امام شیعیان هتاکی و جسارت کرده و مجازات شود.

حجت الاسلام شامحمدی خاطرنشان کرد: برای رای ندادن به برخی کافیست به گذشته تاریک، ستاد انتخابات و افراد در ستاد و هتاکی های آنها به مقدسات و وعده هایی که می دهند نیم نگاهی بیندازیم و باید به شخصی که نگاه به بیرون دارد و از ظرفیت های داخل غافل است توجه نکنیم و او را برای این امر مهم انتخاب نکنیم.

انتهای پیام/ حسن کاظمی زاده

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.