سرویس: فرهنگ و هنر 18:12 - جمعه 08 اردیبهشت 1396

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

جشنواره عکس دوران انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: فراخوان جشنواره عکس دوران انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی اعلام شده و پس از جمع‌آوری آثار این جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی شیروانیان درباره فراخوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارتباط با عکس‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: این فراخوان با صورت مشترک با بنیاد شهید و برخی دیگر مجموعه‌ها ارائه شده است که اصلی‌ترین هدف این جشنواره جمع آوری اسناد و تصاویر دوران انقلاب و دفاع مقدس است.

وی افزود: جمع آوری اسناد و تصاویر دوران انقلاب و دفاع مقدس به ما کمک می‌کند تا در ارائه محتوای فرهنگی به مجموعه‌های مختلف و مساجد دستی بازتر داشته باشیم تا بتوانیم دوران دفاع مقدس و انقلاب را به نحوی بهتر برای نسل سوم انقلاب بیان کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان درباره برنامه‌های این جشنواره خاطرنشان کرد: به طور قطع هر جشنواره افتتاح و اختتامیه دارد که در این جشنواره و در اختتامیه یکی از مسئولان و یادگاران مرتبط با دفاع مقدس و انقلاب دعوت می‌شوند و جوایز نیز به نفرات برتر اهدا می‌شود.

وی درباره زمان بندی این جشنواره تصریح کرد: شرکت در این جشنواره برای همه عموم است و دارندگان اثر می‌توانند تا 3 خردادماه مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت آثار خود را به آدرس isf.aksenghelab.gmail.com ارسال کنند که به نفرات نخست این مسابقه به ترتیب سکه تمام بهار، نیم سکه و ربع سکه به همراه لوح زرین و تندیس اهدا می‌شود.

سردار شیروانیان درباره شرایط و مقررات این جشنواره بیان کرد: تصاویر باشد از حوادث و رویدادهای مختلف انقلاب و دفاع مقدس باشد، تصاویر انتخاب شده در مرحله نخست توسط گروه منتخب عکاسان حرفه‌ای کشور انتخاب و به مرحله پایانی راه پیدا می‌کنند، عکس‌ها نباید پیش از این در مسابقه‌ای یا کتابی به انتشار رسیده شده باشد، به همه شرکت کنندگان نیز گواهی ارائه می‌شود.

وی گفت: در آینده‌ای نزدیک نیز 2 جشنواره ادبی یوسف و کتاب های هنری را طرح ریزی کرده‌ایم که آن ها نیز در حال تنظیم نامه بوده تا به زودی ابلاغ شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.