سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 11:15 - جمعه 02 اسفند 1392

شهید حسن امینی/ هرند

اگر ما جنگ طلب بودیم و هستیم پس چرا صلح را بین مسلمانان کشورهای عربی برقرار کردیم. پس ما خواهان یک دقیقه جنگ هم نیستیم و نخواهیم بود.

كدشناسايى  :1079900
كدبايگانى  :3987 65
نام: حسن
نام خانوادگى: امينى
نام پدر:عباس
تاريخ‌تولد:01/03/1347
ش.ش:23
محل‌صدور شناسنامه :ح‌32اصفهان
تاريخ شهادت:29/10/65
نوع حادثه:حوادث‌مربوطبه‌جنگ‌ تحميلى
شرح حادثه:حوادث ناشى ازدرگيرى مستقيم بادشمن-توسطدشمن‌درجبهه
استان: بنيادشهيداستان‌اصفهان
شهر : هرند

وصیت نامه شهید حسن امینی
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص
خداند کسانی را دوست می دارد که در راه او یک صف بجنگنند که گوئی بنائی آهنینند.
بنام او که نامش دوای دلهای خسته است و ذکرش شفای قلبهای شکسته، معرفتش معراج عارفان است و قدرتش موجب استواری مجاهدان فی سبیل الله .
سپاس او را که مصیبت را موجب تعالی انسان قرار داد بشر را صاحب اراده نمود و به او نعمت انتخاب عطا فرمود تا اسفل السافلین را زیر پا نهد و لقد خلقنا الانسان فی کبد بگذارده وطریق الذین بجاهدون فی سبیل الله را بپیماید. و پذیرای انا الی راجعونی گردد.

اما سخنی با ملت عزیز دارم این است که مسجدها را پر کنند و در نماز جماعت حتماً شرکت کنند چرا که ثواب نماز جماعت را خدا می داند و نماز در مسجدها ثواب صدها نمازی را دارد که در خانه بخوانید.

و اما سخنم با خانواده ام که به خدا توکل کنند و صبر و بردباری را پیش گیرند که خداوند بندگانش را دوست می دارد ومورد مهر خود قرار می دهد. وسخن آخرم را با جباران تاریخ و رو به صفاتی تاریخ است که به قول قرآن اینان کسانی هستند که با مهر بر قلبهایشان زده شده و حقیقت را درک نمی کنند و پشت رادیوها و فیلمها و روزنامه ها هر حرف نادرستی که می خواهند می زنند.

و مثلاً می گویند: ایران متجاوزگر است در حالی که آنها جنگ را شروع کردند. و آیا ایران متجاوز گر است یا عروسک دستنشانده آمریکا که در روز شهریور ماه سال 1359 با هزاران توپ و تانک و هواپیمای جنگی به ایران تجاوز کردن و خم به ابرو نیاوردند که اصلاً ایران است و با تانکهای غول پیکر آمینشان با سنگدلی هر چه تمامتر به روی انسانهای بی گناه تاختند و این بی گناهان را با خاک یکی کردند آیا اینان بجز کافر و خائن ومتجاوزگر اسم دیگر می توان رویشان گذاشت و اینان فطرت اصیل الهی خود را فراموش کرده ارند و به، به به دنیا دل بسته ا مد خود و اقعی را فراموش کرده اند و اینجاست که خدا می گوید: لهم قلوب لایفقهون و لهم اعین لایبصرون بما و لهم اذان لایسمعون بم اولئک کالانعام بل هم اضل.

برای آنها دلهائی است که با آن چیزی را درک  نمی کنند و چشمهای است که با آن چیزی نمی بینند و گوشهای است که با آن نمی شنوند آنها همچون چهار پایان هستند بلکه پست ترند.

و می گویند ایران اسلامی جنگ طلب است آیا ما جنگ طلب هستیم یا آنکه جنگ را شروع کرد. مسلماً آنها ، واگر ما جنگ طلب بودیم و هستیم پس چرا صلح را بین مسلمانان کشورهای عربی برقرار کردیم. پس ما خواهان یک دقیقه جنگ هم نیستیم و نخواهیم بود.

و در کلامی دیگر می گویند:

ایران اسلامی تروریست است آیا ایران تروریست است یا آمریکا و انگلستان و فرانسه این پیران استثمارگر بازنشسته که در یکی از ترورهای وحشتنا کشان و بوسیله بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی و 72 نفر را به شهادت  می رسانند و درجای دیگر با گذاشتن مواد منفجره  در زیر فرش نماز جمعه چندین نفر از نمازگزاران را کشتند. و در جای دیگر چندین پیرمرد خداجو مسلمان با صداقت داری همچون صدوقی و اشرفی و دستغیب را تکه تکه می کنند.

آیا انصاف است که با مردم یک  کشور مسلمان اینجور کنند و بعد هم بگویند اینها تروریست هستند.آیا این وصله به ما می خورد ومسلماً پیداست که نه.

ما به این بی صفتان تاریخ باید گوشزد کنیم که اگر با هر چیزی طرف می شوید با اسلام طرف نشوید که پشتوانه اسلام خداست.
ای حزب خلق عرق بدانید که ما پیروزیم ونابودی از آن شماهاست زیرا که ما بر حقیم وشما بر باطل. امیدوار هستم که هر چه زودتر این تفالهای پست و منافقین گول خورده و دمکرات عرب زده و کومله بیچاره در زباله دان تاریخ جای گیرند و سرای دیگر وارد جهنم گردند و نظام الله در سراسر گیتی سایه بگسترد.
مرا حلال کنید، خدا حافظ
حسن امینی                 مورخه:65/10/2
شهید حسن امینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.