سرویس: تولیدی » خبر پوششی 10:57 - جمعه 02 اسفند 1392

استاد حوزه علمیه هرند در دوره عفاف و حجاب(مشکات) در آموزش و پرورش جلگه

یک صحنه ببینید و تا پایان عمر بیچاره شوید

استاد حوزه علمیه امام هادی هرند گفت: شیطان توجیه کننده خوبی برای خانواده ها در داشتن ماهواره در زندگی است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: دوره ضمن خدمت حجاب و عفاف ویژه فرهنگیان به همت کانون بسیج فرهنگیان بخش جلگه در نماز خانه اداره آموزش و پرورش بخش برگزار شد.

در این جلسات که با استقبال گسترده فرهنگیان روبرو بود، حجت الاسلام والمسلمین عاشوری از اساتید برجسته حوزه علمیه امام هادی(ع) هرند و حجت الاسلام والمسلمین نیکو کلام امام جمعه موقت هرند به سخنرانی پیرامون تاریخچه حجاب از بعد احکام فقهی و حقوقی، آسیب‌های اجتماعی بی‌حجابی و نقش حجاب و عفاف در سلامت روان افراد جامعه به بحث و بررسی پرداختند.

حجت الاسلام عاشوری به اشاره به آیات و روایات بسیار در مورد حجاب گفت: معلمان خواهر و برادر، بدانند که می بایست  باید حجاب آنها بهتر از دیگران باشد چون برای دانش آموزان الگو هستند، البته در مناطق ما معلمان حجاب را به خوبی رعایت می کنند ولی همه ی ما در معرض گناه هستیم  و باید مراقب انجام  رفتاری که احتمال دارد ما دچار گناه شویم باشیم.

حجت الاسلام عاشوری

وی یک صحنه از ماهواره را بیچاره کننده انسان تا پایان عمر خواند و تصریح نمود: بدترین قسمت دیدن ماهواره این است که در اختیار فرزندان قرار گیرد و شیطان است که داشتن ماهواره را برای شما توجیه می کند، استفاده از ماهواره مثل خوردن سم می ماند و بیشترین فسادها در جامعه و خانواده از داشتن همین ماهواره ها است و باید دانست که اینها در نسل ما هم تاثیر دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه امام هادی(ع) هرند درپایان : مبارزه بانفس- اطاعت الهی – جذابیت- جواز حضور در اجتماع-حرمت بخشیدن به زن- حفظ نسل از خطر سقوط- رشد شخصیت – ایجاد امنیت – آرامش روحی روانی- تمرکز حواس- مسئولیت پذیری – حفظ طراوت و زیبایی را از آثار فردی حجاب عنوان کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.