سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:20 - پنجشنبه 01 اسفند 1392

منتقدانی که همیشه منتقد می مانند

مطرح شدن دوباره بحث تغییرات در کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن و افزایش تحرکات مخالفان یکی از روسای هیات های ورزشی برای جلب نظر فدراسیون به منظور برکناری وی از مهم ترین اخبار ورزشی اصفهان طی روزهای گذشته هستند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب نیوز: باز هم پنج شنبه دیگری فرا رسید تا با بسته خبری ورزش اصفهان در هفته ای که گذشت، با شما همراه شویم

*ذوب آهن در آی سیو بستری شد
هفته گذشته و پس از باخت ذوب آهن در دربی فوتبال اصفهان نوشتیم که وضعیت این تیم اورژانسی شده است اما غافل از اینکه این هفته وضعیت این تیم از اورژانسی شدن گذشته و به بستری شدن در آی سیو تغییر وضعیت داده است.

ذوب آهن که برای بقا در لیگ برتر به نتیجه گیری در چهار دیدار باقی مانده اش در لیگ برتر نیاز مبرمی داشت اما ذوبی ها برابر تیم فجر سپاسی شیراز نتیجه را واگذار کردند تا یک پله در جدول رده بندی سقوط کنند.

با توجه به باخت اخیر، وضعیت ذوب آهن یک بار دیگر به اما و اگرهای همیشگی کشیده شده است و این نگرانی وجود دارد که برای اولین بار در طول ۱۳ دوره لیگ برتر فوتبال، یک تیم اصفهانی به دسته پایین تر سقوط کند.

4_8712041918_L600

*تقوی برکنار نمی شود اما باور نکنید
پس از باخت ذوب آهن به تیم فجر سپاسی، هواداران ناراضی این تیم خواستار برکناری مجتبی تقوی از سرمربیگری تیم ذوب آهن شدند.

گفته می شود هیات مدیره باشگاه ذوب آهن نیز همان شب جلسه داشته و در این باره تصمیم گیری کرده است که نتیجه آن بقای تقوی است.
همزمان با منتفی شدن برکناری تقوی، سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن سفری به تهران داشت که این سفر منشا شایعاتی در خصوص مذکرات باشگاه ذوب آهن با گزینه های مربیگری این تیم شد.

برخی رسانه ها مدعی شدند که فیروز کریمی گزینه مدنظر ذوبی ها بوده است اما سرپرست این تیم شایعه تغییرات در کادر فنی را رد نکرد، هر چند که اصغر فروتن نیز پیش از این نیز مدعی شده بود خبر کنار رفتن لوکا را از برنامه نود شنیده و در جریان نبوده است، پس با این حساب اگر در روزهای آینده مربی تازه ای روی نیمکت ذوب آهن نشست باید به فروتن حق داد که اطلاعی نداشته باشد.

همزمان با انتشار شایعه برکناری تقوی، شیران یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن نیز مدعی شد دکتر سعد محمدی مدیر شرکت ذوب آهن لوکا و تقوی را انتخاب کرده و هیات مدیره نقشی در این زمینه نداشته است تا این خبر تاییدیه ای بر یادداشت چند ماه قبل صاحب نیوز در تشریفاتی بودن هیات مدیره ذوب آهن باشد.

254660_394

*تحرکات مخالفان روسای یکی از هیات های ورزشی
همان طوری که از قبل نیز قابل پیش بینی بود، تغییر در رأس ورزش اصفهان و انتخاب دکتر سلطان حسینی به عنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانانن این استان فرصت مغتنمی را برای برخی از منتقدان هیات های ورزشی فراهم کرده است تا تحرکاتی را به منظور ایجاد تغییرات مورد نظر خود در تعدادی از هیات های ورزشی ایجاد کنند.

در همین راستا خبر دار شدیم که جمعی از منتقدان یکی از هیات های ورزشی که در دوران مدیر کلی جواهری، مجمع انتخاباتیش برگزار شده و رئیس دار شد، در تلاش هستند تا با جلب نظر موافق فدراسیون مربوطه زمینه برای ایجاد تغییرات در این هیات را فراهم کنند.

البته هنوز تحرکات این افراد نتیجه ای در بر نداشته است اما مساله اساسی اینجاست که افراد منتقد هنوز بین خودشان هم برای اداره آینده هیات به توافقی دست پیدا نکرده اند و معلوم نیست در این شرایط چه اصراری برای دیدار و گفتگو با مسئولان فدراسیون و جلب نظر موافق آن ها برای برکناری رئیس فعلی دارند.

160054

*مس پارس همچنان بلاتکلیف
هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال فردا با برگزاری دیدارهایی به انجام می رسد اما تیم مس پارس در هفته دوم این مسابقات نیز به میدان نخواهد رفت.

روز گذشته کادر فنی تیم مس پارس برای درمیان گذاشتن مشکل خود با معاون وزیر ورزش به تهران سفر کردند و با وجود انتظار چند ساعته، دکتر سجادی وقت ملاقاتی به این افراد نداد.

این افراد قصد داشتند در این دیدار مشکلات خود را با دکتر سجادی پشت سر بگذارند اما موفق به دیدار با وی نشدند تا همچنان بلاتکلیفی این تیم ادامه داشته باشد.

به گفته سرمربی تیم مس پارس در صورتی که این هفته اسپانسری برای این تیم پیدا نشود، این تیم از حضور در ادامه مسابقات لیگ انصراف خواهد داد.

18275_942

*ابهام برای تیمداری سپاهان در رشته های جدید
حدود دو ماه قبل بود که باشگاه سپاهان اعلام کرد قصد دارد در سال آینده در چند رشته ورزشی تیمداری کند.

پس از اعلام آمادگی سپاهانی ها، چند هیات ورزشی اصفهان درخواست هایی را به منظور تیمداری در رشته های مورد نظر به همراه برآوردی از هزینه ها به باشگاه سپاهان ارائه کردند اما در ادامه تغییراتی صورت گرفته و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه سپاهان تغییر کردند.

با توجه به تغییرات صورت گرفته معلوم نیست این باشگاه همچنان بر نظر قبلی خود مبنی بر تحت پوشش قرار دادن چند رشته جدید باشد یا خیر؟!

361313_608

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.