اصفهان شرق

افزایش آمار داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در بخش جلگه/ مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام است

کدخبر: 131562
1396/02/05 در ساعت 14:29

بخشدار جلگه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به اینکه 136 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بخش جلگه تایید صلاحیت شده اند، گفت: مجموع 143 نفر در 24 حوضه انتخاباتی روستایی بخش جلگه در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، ثبت نام کرده بودند که 135 نفر مرد و یک زن تایید صلاحیت خود را از هیئت اجرایی دریافت کردند.

رحمت الله ترابی با بیان اینکه جوان ترین داوطلب شورا از یکی از روستاهای بخش جلگه ثبت نام کرده است، اظهار کرد: مردم باید با بصیرت پای صندوق های رای شرکت کرده و فرد کاندیدا نیز باید خالصانه خدمت کرده و وقت کافی برای رسیدگی به مشکلات و مسائل روستا و شهر گذاشته و فعالیت کند.

وی با اشاره به اهمیت شورا در شهر و روستا، افزود: شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و باید افرادی در این جایگاه شرکت کنند که بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در خدمت رسانی به مردم مؤثر و موفق باشند.

بخشدار جلگه تاکید کرد: مردم شرق اصفهان با وجود مشکلات و شرایط سخت اقتصادی می دانند که حضورشان در انتخابات اقتدار نظام را به جهانیان نشان می دهد و تا کنون حضور حداکثری خود را پای صندوق های رای به ثبت رسانده اند.

وی گفت: حضور باشکوه و پرشور ملت در انتخابات، موجب بیمه شدن نظام و دولت و همچنین یاس و ناامیدی دشمنان می شود و مردم در ساختن آینده خودشان و کشور، در 29 فروردین 96 بار دیگر حضور باشکوه خود را به ثبت می رسانند.

ترابی در بخش دیگر گفتگو و در پاسخ به سؤال تکمیل جاده اژیه به هرند گفت: یکی از دغدغه های مهم مسئولان محلی و بخشی، ساخت جاده های بین شهری و روستایی است و موضوع تکمیل جاده اژیه به هرند در جلسات متعدد مطرح شد و مسئولان راهداری برای اجرای پروژه، نظراتی داده اند و به نتایج اولیه رسیده ایم.

وی با اشاره به مباحث تکمیلی جاده، گفت: در این میان مشکلات اعتباری وجود دارد که با برطرف شدن این مشکل به یاری خدا ادامه تکمیل جاده ورزنه به اژیه و همچنین اژیه به هرند و دوبانده کردن مسیر کوهپایه به هرند و بن رود در دستور کار قرار خواهد گرفت.‌

انتهای پیام/ رسول صابری