سرویس: اخبار شهرستان 13:48 - سه شنبه 05 اردیبهشت 1396

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

جمنا جبهه ای انقلابی در مقابل تفکر غربگرا است/ بی توجهی دولت به اقتصاد مقاومتی

روزبهانی در جمع مردم شاهتور گفت: جبهه ای شکل گرفته به اسم جبهه مردمی انقلاب متشکل از ۵۳ نخبه سیاسی که باید مد نظر همگان قرار گیرد زیرا جمنا یک حزب نیست بلکه جبهه ای است که در مقابل تفکر غربگرا تشکیل شده است.

به گزارش اصفهان شرق از شاهتور، صبح امروز نشست روشنگری با حضور اقشار مردم دهستان شاهتور برگزار شد.

کارشناس مسائل سیاسی در این نشست با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته ایم،  گفت: در انتخابات اگر هوشیار و با بصیرت نباشیم، دچار مشکل خواهیم شد زیرا در انتخابات ۹۶در یک دوراهی دولت غربگرا یا شروع مجدد دولت انقلابی و با معنویات مقام معظم رهبری قرار گرفته ایم و باید به دنبال شکل گیری دولت انقلابی و کار آمد باشیم.

یوسف روزبهانی اظهار کرد: دشمن برای القاء دو قطبی از تمام امکانات خود به شکل کاملی استفاده می کند زیرا هدف غرب آمدن دولتی میانه رو است تا بتواند به اهداف خود در نفوذ به داخل ایران برسد.

وی با بیان اینکه دولت فعلی به دنبال تسلط بر افکار است و از آمار و استنباط های خود برای نشان دادن عملکرد استفاده می کند، تشریح کرد:   دولت توجهی به سیاست های اقتصاد مقاومتی ندارند و این در حالی است که چهار سال از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی می گذرد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دغدغه رهبری در رابطه با اشتغال جوانان است، به دیدگاه دولت پرداخت و گفت:  وزرای دولت دنبال رابطه با ابر قدرت ها هستند و به توان داخلی جوانان و اقتصاد مقاومتی توجهی نشان نمی دهند و این در نظر نگرفتن دغدغه رهبر انقلاب توسط دولت است.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلابی هستیم، تاکید کرد: جبهه ای شکل گرفته به اسم جبهه مردمی انقلاب متشکل از ۵۳ نخبه سیاسی که باید مد نظر همگان قرار گیرد زیرا جمنا یک حزب نیست بلکه جبهه ای است که در مقابل تفکر غربگرا تشکیل شده است.

انتهای پیام/ غلامرضا قدرتی شاهتوری

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.