اصفهان شرق

قوی ترین اقتصاد دنیا در دست پرتوان جوانان ایرانی است/ لزوم برداشتن موانع از مسیر ایجاد کارگاه های خانگی

کدخبر: 131552
1396/02/05 در ساعت 12:39

دهیار شاهتور در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب در تبیین شعار سال گفت: شعار سال برای هدایت کشور به سمت پیشرفت همه جانبه از کلام گهربار رهبر معظم انقلاب عنوان می شود و مسئولان در هر زمینه ای باید با خلوص نیت برای تحقق این شعار مقدس تلاش کنند.

مصطفی قدرتی با بیان اینکه بیکاری و مشکلات اقتصادی در جامعه باید به عنوان یک دغدغه برای مسئولان مطرح شود، اظهار کرد: چند سالی است که اقتصاد در شعار سال تجلی پیدا کرده است ولی متاسفانه مسئولان برای اجرایی کردن آن وارد میدان عمل به صورت کامل نشده اند و تحقق و  عملی شدن این شعار به گونه ای نبوده که رضایت رهبر معظم انقلاب را در بر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه حتی مسئولان در کوچکترین روستاهای کشور نیز می توانند در حد توانشان به عملی کردن شعار سال بپردازند، افزود: بنده نیز به نوبه خود در تحقق این هدف تا جایی که در توانم بوده تلاش کرده ام و در رشد، توسعه و تاسیس بنگاه های زود بازده جدید در موضوع خشک کن ها و فراوری و بسته بندی سبزیجات وارد شده ام.

دهیار پرتلاش دهستان شاهتور عنوان کرد: یکی از رسالت های خطیر مسئولان برداشتن موانع از مسیر جوانان است و سعی ما بر این بود که بتوانیم به منظور بهره برداری خانواده های شاهتوری که با اراده قوی اقدام به برپایی کارگاه های مشاغل خانگی کرده اند، موانع و مشکلات مسیر راهشان را کم کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات گهربار رهبری خاطرنشان کرد: قوی ترین اقتصاد دنیا در دست جوانان ایرانی است و مسئولان باید با تمام توان اقتصاد مقاومتی و واژه ما می توانیم را جامعه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ غلامرضا قدرتی شاهتوری