سرویس: فرهنگ و هنر 16:10 - دوشنبه 04 اردیبهشت 1396

برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان در چهارم اردیبهشت ماه

دومین جشنواره پایه خنده شروع به کار می‌کند/ برگزاری افتتاحیه هفته نکوداشت اصفهان/ اجرای سرودهای اصفهان

طبق اعلام شهرداری اصفهان برای هر روز از هفته نکوداشت اصفهان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است که برگزاری افتتاحیه هفته نکوداشت اصفهان و آغاز دومین جشنواره پایه خنده از برنامه‌های 4 اردیبهشت ماه است.

به گزارش اصفهان شرق، هفته نکوداشت اصفهان از 1 تا 10 اردیبهشت ماه هر سال با برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی، هنری و غیره در اصفهان برگزار می‌شود.

طبق اعلام شهرداری اصفهان برای هر روز از هفته نکوداشت اصفهان فعالیت‌های متنوع و جالبی برای شهروندان اصفهانی در نظر گرفته شده است.

برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان در روز چهارم اردیبهشت ماه به این شرح خواهند بود:

*افتتاحیه هفته نکوداشت اصفهان

برنامه افتتاحیه هفته نکوداشت اصفهان امروز ساعت 17:30 با حضور مدیران کشوری، استانی و شهری و مفاخر شهر اصفهان در سالن سینما فلسطین برگزار می‌شود که مجری اصلی این برنامه سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان خواهد بود.

*نمایشگاه عکس فاصله‌های متساوی

نمایشگاه عکس فاصله‌های متساوی از دیگر فعالیت‌های سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان است که امروز ساعت 16 در موزه هنرهای معاصر افتتاح خواهد شد.

در نمایشگاه عکس فاصله‌های متساوی آثار یکی از هنرمندان اتریش به نام جزو پل روس و مجید کوه رنگ بهشتی به نمایش گذاشته می‌شود، هم‌چنین در ساعت 19 نشستی در خصوص این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

* دومین جشنواره پایه خنده

دومین جشنواره پایه خنده در قالب مرحله نیمه‌نهایی جشنواره پایه خنده امشب ساعت 20:30 در محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان به میزبانی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس دومین جشنواره پایه خنده از امشب تا 9 اردیبهشت ماه هر شب از ساعت 20:30 برگزار خواهد شد.

* اجرای سرودهای اصفهان

اجرای سرودهای اصفهان یکی دیگر از برنامه‌های پرشور هفته نکوداشت اصفهان است که سرودهای اصفهان را 7 گروه در 10 اجرا و به طور کلی 70 اجرا در مکان‌های مختلف خواهند داشت که میزبان این برنامه هم سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان خواهد بود.

سرودهای اصفهان از امشب تا 9 اردیبهشت ماه از ساعت 18 الی 19 در مکان‌های پارک جنگلی ناژوان، مقابل عمارت عالی‌قاپو، مقابل مسجد امام، روبه روی مسجد شیخ لطف‌الله، میدان امام علی(ع)، مقابل هتل عباسی، میدان جلفا، خانه هنرمندان و چهارباغ عباسی اجرا خواهند شد.

* مسافران تاریخ

به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی شهروندان از برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان قرار بر این شد که گروه‌های هنرمند با پوشش مردم اصفهان قدیم و استفاده از بازی‌های نمایشی در محدوده‌های مختلف به صورت نمادین گردشی را به صورت پیاده‌روی در سطح شهر اجرا کنند و مردم را نسبت به تاریخ و تمدن اصفهان آشنا کنند، در این برنامه بیش از 200 هنرمند ایفای نقش دارند.

برنامه مسافران تاریخ از طرف روابط عمومی شهرداری اصفهان در مکان‌های چهارباغ عباسی، میدان امام علی(ع)، چهارباغ خواجو، میدان آزادی، میدان احمدآباد و ملک شهر از امشب تا 9 اردیبهشت در اوقات صبح و بعد از ظهر توسط هنرمندان اجرا خواهد شد.

* رادیو جوان ویژه برنامه موج جوونی

5 برنامه صبحگاهی با موضوعات اصفهان متفاوت و تحولات شهری، معرفی هفته نکوداشت و ویژه برنامه‌های آن، اصفهان شهر جهانی خلاق، زیبایی سیما و منظر شهری اصفهان، برنامه‌های ورزشی هفته نکوداشت، برنامه‌های فرهنگی نکوداشت در گفت‌وگوی تلفنی با مسؤولان شهرداری اصفهان اجرا خواهد شد.

هم‌چنین 5 برنامه عصرگاهی به صورت استیج در باغ نور با موضوعات برنامه‌های هفته نکوداشت، اصفهان شهر جهانی خلاق و توسعه روزافزون آن، سبک معماری و ابنیه تاریخی اصفهان، آداب و سنن و میراث ناملموس اصفهان، عمران و توسعه شهری اصفهان سیما و منظر شهری و با حضور مسؤولان شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه رادیو جوان ویژه برنامه موج جوونی از امروز تا روز 8 اردیبهشت ماه در محل باغ نور به میزبانی روابط عمومی شهرداری اصفهان اجرا خواهد شد.

* ویژه برنامه تلویزیونی صبح و نشاط

4 برنامه صبحگاهی با موضوعات هفته نکوداشت اصفهان و ظرفیت‌های فرهنگی شهر، تلاش جهادی و گام‌های بلند در توسعه شهر، عمران شهری اصفهان و پروژه‌های شاخص شهری، اطلاع‌رسانی اثربخش در شهر خلاق اصفهان با حضور مسؤولان شهرداری اصفهان نظیر شهردار اصفهان همراه با پخش گزارش رویدادها و برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان از امروز اجرا خواهد شد.

ویژه برنامه تلویزیونی صبح و نشاط از امروز تا 7 اردیبهشت ماه در محل پل خواجو از ساعت 7:30 تا 8:30 صبح اجرا خواهد شد که این برنامه از شبکه 3 هم در این ساعات پخش خواهد شد.

* ویژه برنامه شهر موزه

ویژه برنامه شهر موزه از دیگر برنامه‌های روابط عمومی شهرداری اصفهان است که در هفته نکوداشت اصفهان از امروز تا 8 اردیبهشت از ساعت 19:15 از شبکه جام جم برگزار می‌شود.

ویژه برنامه شهر موزه شامل 5 برنامه 20 دقیقه‌ای به معرفی دستاوردهای مهم شهری اصفهان می‌پردازد.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.