سرویس: اجتماعی 16:17 - یکشنبه 03 اردیبهشت 1396

در ستاد سازماندهی امور جوانان شهرستان اصفهان مطرح شد؛

نواقص و مشکلات امور جوانان به برنامه ریزی نادرست سازمان های ذیربط باز می گردد

فرماندار اصفهان در کارگروه تخصصی جوانان گفت: واقعیت این است که ما نتوانستیم متناسب با نیاز جوانان برنامه ریزی کنیم و این مشکل اساسی است.

به گزارش اصفهان شرق، ظهر امروز کارگروه تخصصی، اجتماعی، فرهنگی و ستاد سازماندهی امور جوانان شهرستان اصفهان با حضور اعضا و روسای سازمان های ذیربط در فرمانداری اصفهان برگزار شد.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه بعد از 30 سال برگزاری جلسات، هنوز نتوانسته ایم، درک درستی از جوانان داشته باشیم، گفت: باید دنیای متفاوت جوانان را درک کرده و متناسب با نیاز های آنها برنامه ریزی داشته باشیم تا بتوان مشکلات این گروه را برطرف کرد.

احمد رضوانی با اشاره به وظایف سازمان ها در مرتفع کردن مسائل جوانان اظهار کرد: سازمان ها در موعد مقرر، گزارش کاملی از برنامه های انجام شده، ارائه می دهند ولی هنوز نتوانسته ایم متناسب با نیاز جوانان برنامه ریزی کنیم و این مشکل اساسی است.

وی افزود: برخی عنوان می کنند که چرا جوانان ما معتاد و یا بزهکار شده اند ولی باید این نکته را مد نظر قرار داد که جوان امروزی پرورش یافته این نظام بوده و اگر نقص و یا عیبی در برخی جوانان مشاهده می شود به برنامه ریزی نادرست خودمان برمی گردد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اصفهان با اشاره به اینکه اوقات فراغت چهارمین صنعت دنیا به شمار می رود، گفت: هر چه قدر آگاهی و اطلاعات خود را در رابطه با اوقات فراغت جوانان بالا ببریم، خروجی بهتری را شاهد هستیم.

فریبرز امیری تصریح کرد: ما باید شرایطی را ایجاد کنیم که اوقات فراغت خوبی برای جوانان رقم بخورد و با برنامه ریزی کامل و دقیق بتوانیم آموزش عمومی را به جوانان عرضه کنیم.

هفته جوان مورخ شنبه 16 ادریبهشت 96 لغایت جمعه 22 اردیبهشت با عناوین جوان، مشارکت، ورزش، خانواده، شکوفایی، محیط زیست، مسئولیت اجتماعی، فراغت و انتظار کار خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.