سرویس: فرهنگ و هنر 15:00 - یکشنبه 03 اردیبهشت 1396

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

مستند«فروشنده» در دانشگاه اصفهان اکران می‌شود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان از اکران مستند فروشنده در این دانشگاه خبر داد و گفت: این مستند روایتی جدید و ناگفته‌ای از پشت پرده توافق هسته‌ای، چگونگی رسیدن به این توافق و همچنین نقش افراد موثر در آن است.

به گزارش اصفهان شرق، علیرضا رستمی اظهار داشت: مستند “فروشنده” ناگفته‌هایی از پشت صحنه آخرین تحولات سیاسی و اقتصادی در آستانه انتخابات را  به نمایش می‌گذارد.

وی با اشاره به ضرورت اکران این مستند در آستانه انتخابات افزود: این مستند روایتی جدید و ناگفته‌ای از پشت پرده توافق هسته‌ای، چگونگی رسیدن به این توافق و همچنین نقش افرادی که در آن موثر بودند را به خوبی بازگو می‌کند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان ادامه داد: مدارک و منابعی که در این مستند به کار گرفته شده است کاملا موثق بوده‌ و به طور صریح و روشن به اتفاقات سیاست خارجه ایران پرداخته است. در این مستند شاهد آرایش انتخاباتی دولت و پشت صحنه آخرین تحولات سیاسی و اقتصادی در آستانه انتخابات 96 خواهیم‌ بود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که این مستند به طور ویژه به آن پرداخته و به طور دقیق بررسی می‌کند، دوگانگی جنگ و برجام است.

رستمی با بیان اینکه مستند “فروشنده” روز یکشنبه ساعت 13:30 در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به روی پرده می‌رود، گفت: در کنار اکران مستند “فروشنده ” برنامه‌ پرسش و پاسخ دانشجویی را خواهیم داشت.

مراسم رونمایی از مستند “فروشنده” در تالار اندیشه حوزه هنری در روز 27 فروردین همراه با حضور عوامل سازنده‌ و با سخنرانی حسن عباسی و نادر طالب‌ زاده برگزار شد، در پایان رونمایی، ادامه برنامه به پرسش و پاسخ پیرامون این مستند با حضور بیژن پیروز، حسین روزبه، مصطفی خوش چشم، شهریار زرشناس و ناصر نوبری اختصاص یافت.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.