سرویس: اخبار شهرستان 01:09 - یکشنبه 03 اردیبهشت 1396

امام جمعه ورزنه در بازدید از کانال های کشاورزی:

رضایت کشاورزان ورزنه ای از تغییر مسیر آبرسانی به مزارع/ آب منطقه ای اصفهان، برای ساخت کانال های جدید پیش قدم شود

حجت الاسلام شامحمدی عصر امروز از تغییر مسیر آب رسانی در کانال های کشاورزی که مورد رضایتمندی کشاورزان شهر ورزنه بود بازدید و از نزدیک با برخی مسائل و مشکلات این حوضه آشنا شد.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز در بازدیدی سه ساعته، امام جمعه ورزنه از تغییر مسیر آب رسانی به زمین های کشاورزی ابراز خوشحالی کرد و گفت: آنچه برای همه مسئولان از اهمیت بالایی برخوردار است، رضایتمندی کامل کشاورزان از میزان آب پاییزه بوده و امیدواریم مسئولان نگاه عملیاتی تری به این مساله داشته باشند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در این بازدید خواستار ساخت کانال های این مسیر توسط اداره کل آب منطقه ای  اصفهان شد.

وی چندی قبل نیز با اشاره به رها سازی آب برای کشاورزان متذکر شده بود که، صاحبان مزارع کشاورزی از کمبود آب ناراضی هستند و همه باید دست به دست هم دهند تا کشاورزی اسیب نبیند.

امام جمعه شهر ورزنه نگاه اداره اب به صرفه جویی در میزان مصرف اب پاییزه تا رسیدن به مزارع کشاورزی را مورد تاکید دانست و اظهار کرد: اداره آب درخصوص رساندن آب از بهترین مسیر ممکن و جلو گیری از پرت آب کشاورزان عزیز و تلاشگر باید وارد شود و کشاورزان هم باید با توجه به بازدید کارشناسان از مزارع و وجود آفت سن در سم پاشی به موقع مزارع خود توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: با تغییر مسیر آب رسانی به کشاورزان، بیش از سه کیلومتر آبی که در مادی سنتی جاری و موجب پرت آب می شد، جلوگیری شده است که با این تغییر مسیر کشاورزان شهر ورزنه رضایتمندی کامل را دارند.

شامحمدی امام جمعه از دست اندرکاران وبه ویژه پیگیری های برادر پر تلاش و گرامی حاج حسین اصغری تشکر کرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.