سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:12 - پنجشنبه 01 اسفند 1392

مستند قلم های خونین روایت دیگری از عشق و معرفت

مجری مستند قلم های خونین گفت: قلم های خونین حکایت حدیث بیداری بیداردلانی است که راویان آن دلباختگان حریم حرمت انبیاء و اولیاء هستند.

سید جواد حسینی سلطان نصیری در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از هرند اظهار داشت: خانواده شهدا از عزیزترین سرمایه خود که می توانستند امروز به عنوان دکتر و مهندس به آنان افتخار کنند گذشتند تا درجه شهادت که لایق هرکس نیست را دریابند.

حسینی سلطان نصیری  در ادامه افزود: در ایام فیلم برداری از صحنه هایی که در آن محبت و عشق خانواده ها هویدا بود، در هر خانه ای که حاضر می شدیم این سوال را می پرسیدیم که هنگام شنیدن خبر شهادت عزیز دلتان بر شما چه گذشت و خانواده های استقامت شرق اصفهان، بی چون و چرا می گفتند: عزیز ما از فرزند فاطمه الزهرا عزیزتر نبود و ما افتخار می کنیم که یوسف قلبمان را یعقوب وار تقدیم به امام روح الله و نظام مقدس جمهوری اسلامی کردیم.

Vater-Markعتا

این مجری جوان گفت: ما برخود می بالیم که گرچه در صحنه نظامی دیروز نبودیم اما امروز در خاکریز فرهنگ و هویت ملی ؛افتخار داریم خادم شهدا باشیم وامید است خدای شهیدان توفیق خدمت صادقانه را از ما سلب نکند تا بتوانیم در خدمت جوانان در عرصه فرهنگ اسلامی باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر ازعوامل ساخت این مستند، خاطر نشان ساخت  بزودی این مستند آماده  نمایش برای عموم شهروندان و اهالی شرق شهرستان اصفهان می شود.
Vater-Mark415

Vater-Markن

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.