سرویس: اجتماعی 17:05 - پنجشنبه 31 فروردین 1396

مدیر فوریت‌های پزشکی استان خبر داد؛

انتقال ۱۱۵ بیمار توسط اورژانس هوایی اصفهان/ رشد ۱۷ درصدی مأموریت‌های اورژانس در سال ۹۵

دکتر راستین با اشاره به تجهیز اورژانس اصفهان به بالگرد امدادی، گفت: سال ۹۵ بالگرد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان ۱۱۵ بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد.

به گزارش اصفهان شرق، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به عملکرد پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی در سال گذشته، اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در سال 95 به 184 هزار و 720 مأموریت اعزام شدند.

دکتر غفور راستین گفت: بر اساس این آمار 137 هزار و 892 بیمار و مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان انتقال داده شده و 29 هزار و 917 نفر به‌صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به افزایش 17 درصدی مأموریت‌های اورژانس اصفهان در سال 95 نسبت به سال 94، اظهار کرد: از مجموع مأموریت‌های انجام‌شده در این مدت 127 هزار و 695 مورد غیر تصادفی و 57 هزار و 25 مورد تصادفی بوده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از کل مأموریت‌های تصادفی استان اصفهان در سال گذشته، 42 هزار و 883 مورد شهری و 14 هزار و 142 مورد جاده‌ای بود.

دکتر راستین با اشاره به تجهیز اورژانس اصفهان به بالگرد امدادی، گفت: سال 95 بالگرد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان 59 بار به پرواز درآمد و 115 بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد که از مجموع این مأموریت‌ها، 34 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و سه مورد امدادرسانی به مادر باردار بوده است.

وی یادآور شد: فوریت‌های پزشکی اصفهان سال گذشته تعداد 9 پایگاه را در سطح استان راه‌اندازی و 25 نفر نیروی انسانی را به جمع پرسنل خود اضافه کرد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: اورژانس 115 استان اصفهان با بهره‌مندی از 133 پایگاه شامل 67 پایگاه شهری، 65 جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو واحد اورژانس موتوری و یک پایگاه مستقر در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان و مسافران است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.