سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:48 - پنجشنبه 01 اسفند 1392

روایت های مختلف از یک قانون؛

شایعه ها بنزین را آتش زد

صف ها به خصوص شب هنگام ادامه دارد و صف ۴ لیتری ها از همه شلوغ تر است باید آخرسال در انتظار چه حادثه ای در شهر بود با این همه ذخیره بنزین.

به گزارش اصفهان شرق: قرار بود متوقف شود اجرایش تا تیرماه ۹۳٫ نه ! قرار بود در لایحه بودجه بیاید ومشکل حل شود.نه! قرار شد مصوبه جداگانه بیاید و بعد کمیسیون تلفیق خودش به هم بچسباند و تلفیق کند با بودجه و…
شورای نگهبان بازگشت داد بودجه ۹۳ را که هم گیرش هم به قانون هدفمندی یارانه هایی بود که نه زمان اجرایش معلوم است ونه میزان گران شدن حاملهای انرژیش.

حالا مجلس رای داد که سال آینده اجرا شود والبته زمانش نامعلوم است. رییس جمهور که سرزده روانه وزارت نفت شد وقیافه نگران وزیر در تلویزیون به نمایش در آمد حرف وحدیث ها بلند شد که دولت برای سبد کالای بعدی پول لازم داردو هزینه اش از گران شدن بنزین در اول اسفند ماه تعیین میشود.هیچ کجای این شایعه به قانون وبودجه نمی خورداما مطابق معمول همیشه صف ها جایگاه ها را در نوردید وبازارتکذیبیه ها داغ شد.

اصفهان که صف ها داغ بود وهنوز هم هست.اما هیچ مسوول پاسخگویی در دسترس نیست اگر هم هست پاسخی نمیدهند. به صف که میزنی با کارگر جایگاه همکلام میشوی وبعد زمزمه های شایعه تغییر میکند:« گفته اند جایگاهها آماده باشند. می گویند قرار است بنزین دونرخی شود به زودی.۷۰۰ تومان وحدود ۱۰۰۰ تومان.نگفته اند از کی اما آماده باشیم.»
مردم سر تکان میدهند که بله آماده باش یعنی به زودی!

اتفاقا میزان رشد قیمت با مصوبه مجلس همخوانی دارد وقتی که با رشد ۶۰ هزار میلیاردی پیشنهادی دولت برای آزاد سازی قیمت حامل های انرژی مخالفت کرد و۴۸هزار تا را مصوب کرد این یعنی شیب آرام. آنقدر آرام که هنوز نیامده پس لرزه هایش شروع شده با افزایش پنهانی کرایه های حمل ونقل و….

صف ها به خصوص شب هنگام ادامه دارد وصف ۴لیتری ها از همه شلوغ تر است باید آخرسال در انتظار چه حادثه ای در شهر بود با این همه ذخیره بنزین.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “شایعه ها بنزین را آتش زد”

  1. 3333 گفت:

    شما سعی نکنید با این اخبار دولت جدید را در حاشیه قرار بدهید یادتان باشد این دولت هنوز 6ماه هم نیست ولی دولت قبلی 8سال این ممالکت را به نابودی کشاند پس انتظار نداشته باشید یک شبه تمام کارها درست شود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.