سرویس: سیاسی 18:00 - سه شنبه 29 فروردین 1396

استاندار اصفهان در مراسم روز ارتش:

امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار استکبارستیزی و مبارزه است

استاندار اصفهان گفت: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران طلایه‌دار استکبارستیزی و مبارزه است.

به گزارش اصفهان شرق،  رسول زرگرپور صبح امروز در مراسم روز ارتش اصفهان، با بیان این‌که روز ارتش در سال 59 به فرمان امام (ره) نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با شروع انقلاب رشد و بالندگی خود را آغاز کرد و با 8 سال دفاع مقدس تمام و کمال یافت. امروزه ارتش آماده‌تر از همیشه برای کیان از اسلام، نظام ایران و ملت اعلام آمادگی می‌کند و با دستیابی به تجهیزات و فن‌آوری‌های نوین در اوج اقتدار قرار دارد.

استاندار اصفهان بیان کرد: این ارتش نه در خدمت جاه‌طلبی و قدرت طلبی بوده است بلکه برای برافراشته نگاه داشتن پرچم نظام اسلامی، و حفظ آب و خاک این وطن ایجاد شده است. امروزه ارتش طلایه‌دار استکبارستیزی و مبارزه است.

زرگرپور با بیان این که نیروی زمینی ارتش نیز نقش بسیار مهمی در امنیت کشور دارد، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش بایستی همیشه آمادگی خود را حفظ کند و با ایمان و انگیزه سواد رزمی و دیگر مهارت‌ها را در خود داشته باشد.

استاندار اصفهان به انتخابات مهم پیش‌رو اشاره کرد و اظهار داشت: در روز 29 اردبیهشت ماه 3 رویدا بزرگ انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در اصفهان انتخابات میان دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود که همچون ده‌ها انتخابات قبل بسیار پرشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.