سرویس: روحانیت 13:00 - سه شنبه 29 فروردین 1396

آیت‌الله حسین نوری همدانی

زندگی مردم در زمینه اقتصادی با مشکلات فراوانی مواجه است/ مردم از نظر«معیشت» در مضیقه هستند

مرجع تقلید شیعیان گفت: یکی از این مصادیق گرانی کالا و خدمات در جامعه است، مردم در مضیقه هستند و زندگی مردم در تماس با اقتصاد مشکلات فراوانی وجود دارد.

به گزارش اصفهان شرق، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به حدیث نبوی در رابطه با مسئول بودن تمامی انسان‌ها اظهار داشت: راه روشن بوده و هیچ‌گاه  در یک‌راه مستقیم در حکومت و نظام ولایی مشکل به وجود نخواهد آمد.

وی سه مسئله را وظیفه تمام حکومت‌ها بیان کرد و گفت: ایجاد امنیت در زمینه‌های مختلف، برقراری عدل در جامعه بشری و فراوانی نعمت و ارزانی از وظایف حکومت است که قبل از هر چیزی باید در جامعه برقرار کنند.

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه انقلاب اسلامی دارای شاخص‌هایی است، افزود: وظیفه همگان این است که این شاخص‌ها را حفظ کنیم وبر توجه به حال مردم تأکید فراوانی شده، چراکه این حکومت و نظام مردم‌سالاری است، از همین رو وظیفه سنگینی در قبال مردم‌داریم.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: در زمینه معیشت باید مصادیق را مدنظر قرار داد که یکی از این مصادیق گرانی کالا و خدمات در جامعه است، مردم در مضیقه هستند و زندگی مردم در تماس با اقتصاد مشکلات فراوانی وجود دارد، از همین رو مسئولان باید در مقام و مسئولیت‌هایی که دارند به میدان آمده و مشکلات را حل کنند.

وی خاطرنشان کرد: روزبه‌روز در این نظام ولایی باید بر عزت انقلاب و اسلام بیفزاییم چراکه این نظام زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است در نتیجه باید هرروز بر عزت و اقتدار نظام اسلامی افزود.

استاد برجسته حوزه علمیه بر بسیج تمامی قدرت‌های داخلی برای مواجهه در روزهای سخت تأکید کرد.

انتهای پیام/ تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.