اصفهان شرق

دشمن به دنبال ایجاد بحران نا امنی و تفرقه بین گروه‌های داخلی است/ تنها با مدیریت انقلابی می‌توان در مقابله این توطئه‌ها ایستاد

کدخبر: 130997
1396/01/28 در ساعت 15:10

به گزارش اصفهان شرق، جواد استکی در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان و معاونان این فرماندهی اظهار کرد: تلاش‌های خوبی در نیروی انتظامی به منظور ایجاد امنیت پایدار در طول سال صورت می‌گیرد و با زحمات تلاشگران این نیرو شاهد امنیت خوبی در جای جای ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: اینکه امروز می‌بینیم نیروی انتظامی‌توانسته با اراده جدی و اشرافیت بیشتر در زمینه کشف جرائم، کاهش تصادفات و دستگیری باندهای مجرمانه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند به خاطر وجود یک مدیریت انقلابی در بدنه این نیرو است.

فرمانده قرارگاه سپاه سیدالشهدا (ع) در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری شاخصه مدیریت انقلابی را انقلابی بودن و داشتن تعهد به نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: تنها راه مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها و پیشگیری از بروز آن‌ها داشتن چنین مدیریتی در همه دستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه دوران کنونی بسیار سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است، گفت: دشمن امروز به دنبال ایجاد ناامنی، تفرقه بین گروه‌های داخلی و ایجاد بحران و فتنه است و تنها با مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان در مقابله این توطئه‌ها ایستاد و دشمن را شکست داد.

استکی با اشاره به نام‌گذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: تحقق این شعار باید در اولویت برنامه‌های همه دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی‌باشد.

وی به نقش نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اقتصادی اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های ایجاد این امنیت مبارزه جدی و قاطعانه با قاچاق کالا است که در این زمینه سپاه نیز آماده هرگونه همکاری و همراهی با ناجا است.

عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز اظهار داشت: امروز با تلاش مأموران متعهد و ولایتمدار پلیس راهور استان در کاهش تصادفات فوتی رتبه اول را به دست آورده و پلیس مبارزه با مواد مخدر رتبه چهارم را در کشف قاچاق مواد مخدر داراست.

وی از رتبه اول پلیس فتا در کشف جرائم سایبری در سطح ناجا و کسب رتبه اول پلیس آگاهی از نظر کشف سریع جرائم خبر داد و گفت: همه این موفقیت‌ها را مدیون وجود فضای ایمانی و ارزشی در این فرماندهی، دعای خیر علما و خانواده معظم شهدا و همکاری و همراهی مردم می‌دانیم.

آقاخانی نیروهای سپاه، ارتش و ناجا در نظام جمهوری اسلامی را یک بدنه واحد برای دفاع از امنیت و حفاظت از ارزش‌های نظام دانست و گفت: به لطف تعامل و همکاری بین نیروها که در استان اصفهان وجود دارد آسیب‌ها و تهدیدها را شناسایی و از بروز آنان پیشگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/فارس