سرویس: اجتماعی 14:03 - یکشنبه 27 فروردین 1396

مدیرکل حج و زیارت اصفهان

اصفهانی‏‌ها در حال حاضر قصد انصراف از حج ندارند

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: هنوز هیچ موردی با عنوان انصراف حاجیان اصفهانی از تشرف به حج نداشته‏ایم و با توجه به آغاز پرداخت هزینه این سفر شاید در آینده اقداماتی در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش اصفهان شرق، غلامعلی زاهدی اظهار داشت: مذاکرات ازسرگیری انجام سفر حج در سرزمین وحی انجام شده است و هیچ مانعی برای تشرف به این سفر معنوی وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر امکان اینکه حاجیان اصفهانی از تشرف به سفر حج منصرف شوند ضعیف است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان همچنین با بیان اینکه واجدان شرایط تشرف به حج تمتع 10 روز دیگر فرصت دارند برای پرداخت هزینه این سفر معنوی به شعب بانک‏ ملی مراجعه کنند، تصریح  کرد: این افراد کسانی هستند که تا قبل از تیرماه سال 85 برای تشرف به حج تمتع نام نویسی کرده‏‌اند.

وی هزینه قابل پرداخت برای تشرف به حج تمتع را 100 میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این مبلغ با احتساب 10 میلیون ریال هزینه و سود حاصل از آن در بانک تعیین شده است.

زاهدی با اشاره به اینکه به زودی سهمیه استان‏‌ها برای حضور در کاروان‏‌های اعزامی حج اعلام می‌‏شود، گفت: به دلیل نامشخص بودن وضع مسکن و کاروان‏‏‌ها، هنوز سهمیه اصفهان مشخص نشده است.

وی همچنین افزود: در حال حاضر هر هفته 40 گروه از اصفهان به عتبات عالیات اعزام می‌‏کنیم که 25 گروه به صورت هوایی و 40 گروه از راه زمینی است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.