سرویس: اجتماعی 13:35 - شنبه 26 فروردین 1396

هشدار رئیس شورای شهر به گروه‌ها و احزاب سیاسی

اخلاق انتخاباتی را رعایت کنید/ حق پیگیری قانونی از تخریب گران را برای خود محفوظ می‌دانیم

امینی با اشاره به برخی از تخریب‌هایی که در مورد دستاوردهای این شورا مطرح می‌شود،‌ تصریح کرد: اگر اقدام‌های غیرقانونی و خلاف واقع توسط افراد و گروه‌ها ادامه پیدا کند به‌منظور صیانت از جایگاه شورای اسلامی شهر اقدام‌های قانونی را انجام خواهیم داد.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس شورای اسلامی کلانشهر اصفهان پیش از ظهر امروز در یک‌صد و هفتاد و چهارمین صحن علنی این شورا با اشاره به انتخابات در پیش رو اظهار کرد: رعایت اخلاق، شئون انسانی و اسلامی را در ایام باقی‌مانده تا انتخابات را به همکاران، احزاب و گروه‌های سیاسی توصیه می‌کنم.

رضا امینی بابیان اینکه در برخی از مواقع شاهد هستیم که عده‌ای برای جلب نظر مردم اقدام به تخریب دستاوردهای نظام، شهرداری و شورای اسلامی می‌کنند، گفت: قطعاً مردم آگاه‌تر و بصیرتر از این هستند که با این‌گونه رفتارها غافل شوند.

وی با تصریح اینکه به‌طور حتم زمستان تمام خواهد شد و روسیاهی به زغال خواهد ماند، گفت:‌ به این افراد توصیه می‌کنیم که رعایت تقوای الهی را بکنند و اگر داوطلبان و نامزدها توانمندی‌هایی دارند آن‌ها را به مردم ارائه دهند تا آن‌ها خود در مقام قضاوت و تصمیم، افراد اصلح را برای نمایندگی خود انتخاب کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برخی از تخریب‌هایی که در مورد دستاوردهای این شورا مطرح می‌شود،‌تصریح کرد: اگر اقدام‌های غیرقانونی و خلاف واقع توسط افراد و گروه‌ها ادامه پیدا کند به‌منظور صیانت از جایگاه شورای اسلامی شهر اقدام‌های قانونی را انجام خواهیم داد تا از فتح باب‌شدن فضای تخریب برای جلب آرای مردم جلوگیری شود.

امینی در ادامه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص برخی از شاخصه‌های فرد اصلح برای ریاست جمهوری، گفت: توانمندی مدیرت امور اجرایی کشور، داشتن روحیه مقاوم در برابر دشمنان، دنبال کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مهذب به اخلاق اسلامی، داشتن عزم جدی، مؤمن و انقلابی بودن را ازجمله این شاخصه‌ها است.

وی بابیان اینکه 29 فروردین سالروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال جدا کردن این نیرو از بدنه امت بوده است اما همچنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر قوا پشتیبان نظام هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سیل و آب‌گرفتگی روز گذشته در چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان با ابراز تسلیت، اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران درصدد کمک به حادثه دیدگان این مناطق هستند.

امینی بابیان اینکه بارش‌ها و نزولات آسمانی در شهر استان اصفهان هم جریان خواهد داشت، گفت: مسئولان برنامه‌ریزی‌های لازم را ببیند تا خدای‌ناکرده شاهد چنین حوادثی در شهر و استان خود نباشیم.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.